31 Ocak 2010 Pazar

Boşanmış ama boşalamayan bir erkeğin hayatı

Vol.1
Çok boktan bir anı defterim var beynimde.
Kadın kısmını hep yatakta görenlerden değilim illaki 'ev işi yapacaksın evinin kadını çocuğunun anası ol ' diyenlerden hiç değilim.Sevmek istediğim halde öpüşürken eli organıma giden kadını itici bulurum,dur bi seveyim sevilmeyemi muhtaçsın sevişmeyemi a.q
Bendeki rahatlıktı batan kadınlarıma yüz vermemden dolayı götü kalktı alayının.Kontrol elimde olsun isterim hep ama arada bırakırım da o bırakma anında yiter herşey.
Ayrıldıktan sonra ohh be artık her istediğimle yatarım da demedim onlar beni buldu sanki boşanmış erkek daha iyi diye bir öngörü var.Ama ben istemedim nedense ben gamsız görünüşümle anıldım hep halbuki içimde hep kavga ederim onlarca plan yapar nefret intikam öç almayı düşlerimde kendime geldiğimde sittiret lan der geçerim.
Birlikte olduklarımın çoğu KOVA ve BALIK burcundan onlar bana hasta ben AKREP'lere ama hayatımı mahveden BOĞA oldu.

3 yorum:

NARNİA dedi ki...

öpüşürken eli organıma giden kadını itici bulurum,dur bi seveyim sevilmeyemi muhtaçsın sevişmeyemi a.q





ahahahah ulan kimide alete dokunurken öpülmekten hoşlanırdı..yalnışmı bildim bunca yaşıma kadar tüüü vay başıma gelenler..bidaha tutmadan öpiiimm:Pp

TuTsİ dedi ki...

Yatakta olsa gam yemem
ver eline oynasın
dışarda yapması itiyor beni herkesin içinde
yaw bi gören olsa dur bende tutim derse .. :P

NARNİA dedi ki...

diyenlerin azını burnunu kırarım..benim erkeğime kimse tutamaz ulann

Popüler Zırvalarım

wibiya widget