7 Şubat 2010 Pazar

Anasının kızı gözümü açan zilli nerdesinnnnn

Benim gözüm erken açıldı arkadaş...
Açıldı derken kendi kendine değil elbet körde değildim ,komşu kızımız vardı ebru henüz 5 yaşındaydı bense 6 çocuk değil resmen bebeydik bee.O zamanlar daha pipi'nin sadece işemek için olduğunu sanırdım ne salaklık lan.
Ebrunun ailesi; Baba s.s.k da şoför anne evkadını  iki ağbi birde ebru ilk aşkım :p
Apartmanın kapısını örter orda oynardık minik bir halımız vardı halının üstünde gazoz kapakları tabaklarımız eti puf tenceremiz ebru yemek yapar bende okuma bilmediğim halde bir gazeteye okur gibi bakardım,bi ara ebru kalktı kapattı kapıyı  gel sana birşey söyleyeceğim dedi  
söyle dedim 
eğildim ağzına doğru 
kulağına değil bak dön deyip çevirdi başımı dudaklarımdan öptü şaştım kalakaldım o an birdaha öptü ellerini uzatıp kısa pantolonumun düğmesini çözdü küçççük olan donumu indirdi ardından kendi eteğini kaldırıp minik külodunu indirdi kıçını bana dayadı...
Donmuş kalmıştım Lan noluyo bile diyemedim ilk kez böyle birşeyle karşılaşıyordum diğer kızlar hiç böyle davranmamıştı  öpmemişti bile bırak bizimkiler hep kapısını örterdi içerde ne halt ettiklerini görseydim birkere bile çözerdim bu ilkti öpüşmek sevişmek denen marifetin hazzını alamadım ama nasıl yapıldığını öğrendim iyide ebru bunları nerden biliyordu ? Sonraları terasta kutuların altına ev kurardık oyun buya orda devam ederdik sevişme derslerimize.
Ebrunun annesi mahalleli tarafından bilinirmiş meğer bazen çocuklar dışarda oynar annesi evde bir erkeği ile sevişirmiş ebru o sevişmelerden birkaçına denk gelmiş ordan görmüş birkaç sene sonra gaztelere çıkmıştı kadın bir taksiceye oral sex yaparken taksici boşalmanın fiziksel tepkisi ile gaza fazla yüklenmiş çarpmışlar bir direğe kaza esnasında ebrunun annesi ağzında taxi cinin siki ile istemeden poz vermiş objektiflere taşındılar o evden tabi bir daha göremedim beni ilk öpen gözümü açan zilliyi.Çok sonraları tv programlarında boy gösterdi ebru çokda güelleşmiş zilli 2 koca eskitmiş 4 nişan atmış o sıralarda biriyle sözlüymüşşu an hala kayıp bi bulsam a.q
Ben öğrendikten sonra sevişmenin nasıl olduğunu kim tutar beni mahallemizin kızlarına tatbikl olarak gösterdim  uzunbir süre eğitim verdim  ( peh peh hoca mübarek ) çok dayak yedim babamdan bu kızlar sır tutmayı bilmiyo.Çoğunu görürürm hala sırıtarak bakarlar suratıma insan bi teşekkür eder len azmı emeğim var sizlerde


Blog yazarı MARS onun bir yazısını okudum ordan depreşti sebep oldu ilk öpücüğü yazmam


6 yorum:

NARNİA dedi ki...

demekki burdan çıkarılcak şey neymişşşşşşş arabada oral sex yapılmıcakmışşşş..ulan bide iğrenç aletle direksiyon arasına sıkışıyosun..memelerin vitesmidir nedir oraya batıyo..zor lan araba kullanırken sakso çekmek


senin ilk aşkta baya bilgiliymiş..ben daha beş yaşında altıma işiyodum hala

Mars dedi ki...

eyvallah tutsi.
çok insan evladı küçük çocukken öpüyor, öpüşüyor ama dile getiren az oluyor.

aayla dedi ki...

o ebruyu şimdi yakalasan neler olur düşünemiyorum bile. jenna loves rocco tadında bir iş çıkar ortaya :)

TuTsİ dedi ki...

TGRT de bir programda gördüm ebru yu sarı uzun saçları çakır gözleriyle anasının yanında idi bizimkiler söylemese tanımayacaktım bile.
Bak koş tv de kim çıktı dediler kim lan bu derken aha dedim ama nişanlı imiş o sıralar.
Geçti dost kervanı eyleme gönül dırınıınımm

aayla dedi ki...

boşver o zaman. sana ebru mu yok dimi???

TuTsİ dedi ki...

:D
ebru çok elbet
bugün ayrıldım birinden kaldı 2
yavaşca onlarıda iptal edecem hayatımdan az kaldı

Popüler Zırvalarım

wibiya widget