2 Şubat 2010 Salı

Ben seni hiç sevmedimki...

Kimbilir kaç kez söyledim parıldayan gözlerine bakıpta
' Seni seviyorum ' diye.
Bazen rastgele zamanlarda öylesine aradım sadece o iki kelimeyi söyleyip kapattım telefonu.Önemli günler listesi pek kalabalıktır herbir gün için not alırdım hergüne farklı çiçek mutlaka minikte olsa bir hediye aldıklarımı sunarken ona söylerdim ' Seni seviyorum ' diye.Seviştiğimiz anlarda onca inleme bağırış esnasında kulağına eğilip söyledim.Bazen sert geçerdi kavgalarımız kısa sürerdi genelde ama hemen eklerdim ardından sarılırdım öperdim dudaklarından öperken söylerdim ' Seni seviyorum '
Ayrılırken sormuştu,gözleri yaşlı halde suratıma bakmadan beni seviyormusun diye.
Hiç sevmedim ben seni seninle olduğum anlardı beni yaşatan sana değer verdiğim anlardı hep sen duymak istersin diye söyledim aslında ben seni hiç sevmedimki.

4 yorum:

NARNİA dedi ki...

erkek milleti işte hiç sevmez ama siker..ruhunuza sıçımm..off gecenin üç buçuu çok pis efkarlandırdı bu yazı beni..sigaram nerdeeeee

TuTsİ dedi ki...

Len kadının ettiğinden sonra benim tepkimdi o yoksa sevişmekti felandı geç bunları son sözü söyleyen biri diye geçmedim o anı sadece acıtmak istedim onca güzel şeyden sonra yaptıkların için

Ceku dedi ki...

harbi sevmedin mi lan.Peki bi erkek niye sevmedigi halde ss der..?

TuTsİ dedi ki...

sevdim be cekum
sevdiğimi oda biliyor ama bırak ev kadınlığını sevmeyi dünya onun etrafında dönsün istiyor evlenmek onu bozdu be cekum sevsem ne fayda

Popüler Zırvalarım

wibiya widget