20 Şubat 2010 Cumartesi

Bu ne lan şimdi

Biri taşşak geçiyor 
dün gelen bu mailde  sözde hatunmuş dul imiş vurduracak adam arıyor yazılana göre.
abuk sabuk birçok mail geliyorda bu onlardan daha bir üst, msnden eklemiş listesine çevrimdışı olduğum halde paso çağrı geliyor engellerim, hani imkan olsa bulunduğu şehir cadde sokak bilsemde baskına gitsem kadın kız erkek demeden girsem derinlerine birdaha yaparmı böyle cıvıklıklar yiyince malı yapmaz herhalde.
Kaale almıyorum atmayın haybeye neyim lan ben vurduracaksanız illaki gidin tren rayına oturun açın bacaklarınızı tren girsin daha ne diyim

6 yorum:

aayla dedi ki...

çok güldüm sabah sabah. atlamamışsın sazan gibi. takdir ettim valla. :))

akasya dedi ki...

lan millet kafayı mı yemiş =)

Rabbit dedi ki...

muhtemelen seni abazan sanan bir gerizekalının marifeti

TuTsİ dedi ki...

Atlarmıyım yaw geçti o dönemler @ayla

Bu kafayı yemiş yiyeceği kadarda az gelmiş o kesin @akasya

@tavşanım yazdım dedim ' azdım ' anlamış herhal
bu karı yazıları okur birdahada mail felan atmaz hani öyle umuyorum çok çaresizmi kaldı ne albir vibratör hallet bak 2 çocuk anası olmuşsun yokmu konu komşu genç felan sevindir milleti sevaptır ne işin var benle be kadın :Pp
daha neler görecez kimbilir sırada transexüel felan çıkarsa şaşmam

aayla dedi ki...

halk seni istiyor Tutsicim. :)

7 kocalı hürmüz dedi ki...

karı fena azmış :D

Popüler Zırvalarım

wibiya widget