19 Şubat 2010 Cuma

İlk Oral ı olmadığım zamanlardan

Öyle iki meme arasına pek yatmadığım zamanlardı vajinanın sıcaklığını bırak ordaki tüyleri bile yakından pek sık görmemişimdir senede bir yada iki kez o zamanlarki toy dönemlerimdi allahtan çabuk sıyrıldım.
Bir çaycı ablamız vardı şirkette dul  bir kızı varki allah sizi inandırsın bebek wala süt gibi ten henüz çıkan memeleri ki bazen beyaz giyerdi o minik uçları fırlamış rengi kırmızıya çalar offki off ne görsel şölendi bee.Ben 16 yaşındayım abla 34 kızı 14 ben kıza yanık tabi anası farkında ama resmen benle taşşak geçiyor olum ben sana kızımı vermem sen daha toysun bak kızıma hiç yakışıyormusunuz ..a.q karısı derdim içimden daha AŞK aleminin yeni yetme öğrencisine yapılırmı bu lan kırılırmı gururu bukadar insafsızca bırak bir denesin gençler sevginin aşkın tadına varsın nolurduki..O zamanlarda bir depocu ağbi vardı o arada çakardı bu ablaya çakıcı ağbi işten ayrılınca ablanın kahkahaları kesildi gülen surat muşmulaya döndü tabi etrafta adammı yok vaarrr ama çakacak adam yok iki şoför var biri bekir biri tekir ..a.q bir muhasebecimiz var klink resmen üflesen düşer ki karısıda dünya yarısıdır ulan adammı karıyı karımı adamı beceriyor ? neyse birkaç kişi daha vardı ama abla kimseye vermezdi o kesin seçici bir tip kızını bana vermediğinden belli kudur emi..binanın bodrumunda depomuz vardı üstte giriş onun üstü muhasebe vs.vs birde asansörümüz vardı .Bir gün depodayım adam bulana dek beni orda tutuyorlar kartondan dama yapmışım kendi kendime oynuyom salak gibi, baktım asansör bodrum katta durdu kapı açıldı ahaa elinde bir tepsi içinde yemekhaneden alınmış menü abla çıktı geldi yanıma şaşkınım noldu lan hangi dağda kurt öldü yoksa ? kızını banamı verecek galiba benim ağzım kulaklarımda tabii ..
>Al tatlım yemeğini getirdim sen nasılsa bi yere ayrılamazssın burdan 
>Sağol abla da ben genede çıkardım yukarı zahmet ettin
Ben kaşık ekmek alırken o uzattı elini yanağıma bir makas aldı ben şaşkın ???
Olum tutsi naptında kadın sevdi seni bukadar kızada pek yaklaşmadım bu aralar ne iş  diyordumki masanın kenarına oturdu attı bacağını diğerinin üstüne entarisi uzundu ama baldırı çıkmıştı ayna gibi  o an boğazımda kaldı lokmanın bir kısmı kızardım birazcık anlamış olmalıki güldü bir kahkaha
> oğlum sen daha benim baldırda kızarıyorsun kızımla ne yapıcaksın hahahahahha
sen ver kızınıda bak ne yapıyorum görürsün ,demek isterdim ama demedim tabi, üstündeki önlüğü pek çıkarmazdı ama yeni farketmiştim önlük yok ve bluzunun iki düğmesi açık sütyeninin kenarlarından göğüsleri  alenen meydanda al sana tahrik unsuru benim organ hazrolda yememği yiyorum ama ne yediğimi bilmeden tam yutkunmuştumki eğildi bana doğru dudaklarımdan öptü ve bir daha derken çekildi sonra gözlerime baktı 'sende öp hadi 'dedi mal gibi kalmıştım öyle, kahkaha patlattı indi masadan elimi tutup çekti beni deponun arkasına doğru sürükledi resmen o an sanki tüm sinirlerim kaskatı olmuş daha gık bile diyememiştim gözlerim onun yüzünde aklımda ne kızı kaldı nede o an birinin oraya gelme ihtimali. Evrak dolabına yasladı beni dudaklarımı öpüyordu elleriyle kemerimi çözdü önce pantolonumun düğmesini fermuarını bir çırpıda açtı, halbuki ben tuvalette iken açamaz altıma edecek gibi olurdum pehh maharetli hatundu o kesin.İlk oral sex nedir onda gördüm kasıklarımda bir huylanma gıdıklanma ki sorma gitsin organımı hiç birinin ağzında görmemiştim tuhaf bir duyguydu bu.Masturbasyon yaparken elimden huylanmazdım yada bir vajinadaki sıcaklıktan fazla etkilenmezdim bile ama ağzına girip çıktıkça sanki yutacakmış organsız kalacakmışım gibi hissediyor dahada tuhaf oluyordum resmen dolaba yapıştım kaldım sırtımdan kıç deliğime kadar bir ürperme titreme sıcaklık hissi ile boşaldım ben ah oh derken ondan ses çıkmıyordu hiç iş bitmişti ayağa kalktı dudağıma yaklaştı kafamı kenara çektim iğrenç geldi o an az önce ağzında organım vardı lan bana niye sürüyon dudaklarını..' Bu ilk ' dedi  dönüp arkasını geldiği gibi kahkahalarla gitti..Kimseye bahsedemedim korkmuştum aslında bu karı beni sikecek kesin diyordum. Hoşumada gitmişti hani kadınlara gittiğimde para vermezdim tanıdıkla olunca ama bu hepten beleşti hem kızına bak anasını sik gibi bir espri çıkmıştı ortaya :p
Daha sonraları çokkez birlikte olduk evinde tabiki kızı teyzesinde yada memlekette iken bana birşey öğretmemişti aslında hep kendi için birlikte oluyordu benimle ama olsun ne zararı varki hayatım boyu unutmayacağım zevklerle büyüttü beni sağol be  ne güzel sevişgenimdin sen benim çaycı abla...

 

9 yorum:

Mars dedi ki...

yalan yok sende ok ama bu abartı herhalde. www.erotikhikaye.net :)

daha sonraları da defalarca beraber olduk ha? eyvalla.

TuTsİ dedi ki...

Dakka 1 gol 1
o kadarda gizlemiştim abartı kısmını tühh
walla çaycı ablayı sonkez askerden geldiğimde gördüm ki kızı yanındaydı kolundada nişanlısı vardı ama gözüm görmedi bile aç köpek kemiği görünce dilini çıkarırya öyle baktım ablaya ama yüz vermedi o defalarca kısmı 16 yaşımdayken bitti Mars'ım

The White Rabbit dedi ki...

ablaya bak hele bulmuş toy oğlanı götürmüş, ne kadınlar var dimi tutsicim:D

aayla dedi ki...

kızına baktın anasını mı aldın yani :D

TuTsİ dedi ki...

Oğlanmı ? pardon ..:p
karı dediğin türlü türlü ama kadın olmalı sevmeyi sevişmeyi bilen kullanmayan bu karı yedi beni kullandı resmen

TuTsİ dedi ki...

@Ayla
yok almadım
verdim sadece anasına :)

akasya dedi ki...

ahahaha =))

aayla dedi ki...

hahahah verdim diyen bir erkek duydum ya ölsemde gam yemem artık.

athırsızı dedi ki...

valla ıyı sansmıs herkes yasayamaz bunları kanka.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget