3 Şubat 2010 Çarşamba

Kadınların gün merakı..Yeni trend Simit günü

sabahları evde yapar kahvaltımı çıkarım çok kez önünden geçtiğim simit evine mal gibi bakarım içeride bir sürü hatun lan evde kahvaltı hazırlamaz kaçarlar işin kolayına gelirler simit çörek poğça yanında çayla birde muhabbet yanında sigara (bizim simit evinin 2. katında içiliyo allah belamı versin ben içtim )değmeyin keyfe.
Öğlen arkadaş aradı:
O;lan oğlum napıyon ? Ben; hiççç aynı tas aynı hamam yıkanıp gidiyos
O;bankaya gidicem gelsene Ben;ya sittir git işim var oturucam kös kös ne bankası
O;para çekecem olum gel... yemek ısmarlıcam bendensin hı ?Ben;tamam nezaman kaçta yani :p
bir yemeğe tav olduğumdan değil hee saniyenin onda biri gibi bir zamanla kurdum planı bankadan sonra dooru simitçiye orda manita felan işte kısmet nasip ne düşerse :D buluşma banka felan geldik simitçiye 3 kişiydik ben nazlıcan birde suphi :x
aldık pizzaya benzer bişi kaşarlı simit çaylar felan çıktık 2, kata oha ne görim 3 masayı birleştirmişler etrafında 11 hatun alayıda ortayaşını geçeli fazlaca olmuş kocalar işte tabi karılar simitçide simit günü yapmışlar.o katta iki genç var kız erkek yiyişiyorlar bir köşede bizde geçtik duvar dibine karılara azbi yakın havadan sudan konuştuk ama benim kulaklar dikildi it gibi karıların sesleri gittikçe yükseliyor arada kahkahalar resmen bizi paylaşıyorlar.Derkennnn sarışın dudağı gözümü alan kırmızı rujlu olan kalktı geldi elinde bir dal marlboro ile masaya "merhaba beyler ateşiniz varmı ? " benim arkadaşlar birbirinie baka dururken ben atladım bok var gibi
'bu masada ateşi olmayanmı var bayan buyrun ' deyip zippomla yaktım afiştenin cigarayı ama hatun harbi kaşar gözlerime dikmiş gözünü sigaradan ateş alırken aklından ne geçti tahmin edilir o an yani iki nefes çekti "teşekkür ederim " dedi döndü arkasını uzaklaştı sandalyesine otururken kafasını çevirip baktı hafifbir tebessümle döndü arkadaşlarına fısır fısır başladırlar ardından kahkahalarla koptular yani suphi ve nazlıcanın ağzı iki karış renkten renge girmişler lan oğlum diye fısıltıyla konuştular naptın lan karı pas attı sende golü çaktın git masasına diye gaz veriyorlar lan manyakmısınız şimdi gidersem o masadan sağ çıkamam durunbi bunlar buraya gelir yine atlamayın hemen bi bok yememişsiniz birde akıl veriyonuz kalkın gidelim meraktan çatlasınlar dedim kalktım merdiven başına geldiğimde sarışına dönüp ' iyigünler ' dedim alayı suratını dönmüş bana bakıyorlar hepside gülerek sizede,iyi günler , deyip gülüştüler oldu lan bu iş Kör ister bi göz Allah verir iki göz yada belanı misali günü karlı şekilde kapattık şimdi arkadaşlar arayıp duruyor kaç saattir olum yarın oraya gidiyoz dimi,unutma lan simitçideyiz yarın yok simitler benden yok çay sokim çayına simidine ben iki kelime ile bir sürü hurinin gönlünü yapmışım siz mal gibi bakının..
Bakalım yarın öğlen kaçı orda olacak belki obürgün ama kesin biri gelecek ondan sonrası kolay artık allan her günü birinin evinde sikim günü yaparız.

4 yorum:

NARNİA dedi ki...

nerde bu simit evi:D bende gelcem len..

TuTsİ dedi ki...

Zorbe kuku
5 saatlik yol üşenirsin wala

Lem sayfama foto bide html kod eklicem bi yol göster bana mailinide göremedimki soram cahilim ben cahilll

akasya dedi ki...

=))

NARNİA dedi ki...

narniaaaaa@hotmail.com

msn olarakta arada açıyorum

Popüler Zırvalarım

wibiya widget