27 Şubat 2010 Cumartesi

Kopuyor kıyamet gelmeden geberelim haydi


İnsan evladının nekadar hayalci olduğunu gördüm bu yaşıma kadar.Dahada neler göreceğiz kimbilir.
Kimi zaman kapıldım bende o hayallere ama bir süre sonra uzaktan baktım güldüm geçtim.
Yıl 2000 hemen öncesinde bir sürü senaryo vardı hatırlayın; İsa gelecek, Kıyamet kopacak aman tanrım... onun öncesinde zaten dünyanın bir çok yerinde tarikatlar ve müritler topluluklarının intiharı ile duymuştuk aman acele edin kıyamet kopmadan geberin cennete ilk sizler gidin inanın körü körüne efendinize.Amerikada F.B.I baskınını hatırladım şehirden çok uzak ormanlık alan kıyısında kocaman bir çiftlik içinde kadın ve çocuklar ortama herşekilde sahip olan erkekler onların yönledirmesi ile körükörüne bir inanış ve sonları toplu intihar,ardından japonyada gene bir tarikat ve onlarında intiharı,
UFO sevenlerin bir mevzusuda geçmişti onlarda kafalarına naylon poşet geçirip yataklarında ölümü seçtiler sözde belirli bir zaman gelecek ve UFO'lar yeryüzüne gelip onları götürecekti maddesel olarak gitmelerinin imkanı olmadığı için ölmeleri gerekiyormuş baksen..
Hollywood eseri filmlerin cirit attığı son dönemlerde gene dünyanın yok olma veya yeniden yapılanmasını anlatan senaryolar milyon dolarlık filmlere bakın insanların neredeyse çoğunun öldüğü az insanın bilinçsizce ortalıkta dolaşıp ya yaymyamlaştığını görürsünüz yada intiharı seçtiğini,neden hiç ümitvar olunmuyor ?

2012 Marduk geliyor diyerek birçok kitap basıldı belgesel ve uzunmetrajlı filmlerde çıktı gene milyon dolarlar döküldü ama onlarca katıda kazanıldı insanların hayal mahsülü yapımlara veya komplo teorisi senaryolara merağından dolayı nasılda soyulduğumuzu gördüm sizlerde görmüşsünüzdür eh belki bi düşünmek gerekir yahu ne oluyor ? ortada ne kıyamet var nede yok oluş öyle yakın zamanda kimler kazançlı bu kullanılmamızdan bir düşünün.İyi bir senaryo muhteşem görsel efektler çarpıcı karelerle sürekli dönen fragmanlar ile hemen aklımızı başımızdan alıp merak içinde gark olmamıza sebep oluyorlar ardından nice paralar dökeriz ve gene onlar ceplerini doldurur sonuç nedir ? Fısss tabiki bir bakın etrafınıza dünyanın yok olması için ne Marduk ne UFO nede İSA gerekmiyorki bizler zaten o işi üstlenmişiz neden şaşmıyoruz kendi halimize en baba senaryoyu biz üretmişiz zaten tüketim toplumu olmuş dünyanın iliğini tüketmişiz bırakın hayalleri teorileri masalları kendimize gelelim lan bize noldu demeden önce.
 
Daha bugün haberlerde duydum kutuplarda 2500 km çapında buz kütlesi kopmuş ve sıcak su akıntılarının yolunu kesiyormuş yanii ?  iklim sıcak olacak diyorlardı şimdide daha çabuk şekilde ama dahada soğuk 
olması ihtimal deniliyormuş.Sanırım biz dünya yaşayanları soğuktan gebereceğiz hdi gidip ormanları keselim ısınmak için nekadaryaşarsak okadar iyi.

3 yorum:

akasya dedi ki...

kıyamet götümüzde patlıcak haberimiz yok..

KaraEfendi dedi ki...

Ne marduk, ne 2012, ne isa nede başka biş; kendimiz hazırlıyoruz spnumuzu dediğin gibi...Mesela sağa sola demokrasi götürerek! Çeşitli nükleer ve kimyasal silahları yok etmemiz gerekirken geliştirerek ve deneyerek...

Amına korum lan hepsinin...Küresel ısınma? Hı? Şimdi de soğuma, zaten raporlar da balon çıkmıştı...Bindik bi alamete gidiyoz lan kıyamate...

TuTsİ dedi ki...

benim kıyametim kopmuş kopacağı kadar anasını satim bir kişi daha konuşursa yakınımda kıyamet diye aha tutup orda düzecem iyimi.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget