23 Şubat 2010 Salı

Lan ne Fettansınız, ordan Amsalak gibimi görünüyom


Ben hep uzun yazarım  karşımda olsan dahada uzar kelimeler sıkılırsan arada işemeye git ne bilim çekirdek felan al yanına çay koy  olmadı kapa gitsin okuma bile salla...
*********************************************************************************
Sevgililer günü ektiğim bitmesini dilediğim dul hatun hafta boyunca telefon açtıkça ben meşgule verdim.
Mesajlarına bakıp işime döndüm gene hiç yazmadım.bunlara rağmen o bıkmadan araya başkalarını sokup illede benimle konuşmak istedi ama nafile oldu çabaları.
Kadın inatçıdır, tamam az çok bilirim türlüsünü gördüm yaşadım  kimi naz eder, kimi hafif kırıktır ,kimi sallamaz bile kimide aha bunun gibi bokunu çıkarır.Bugün işyerindeyim masamı toplarken sessizce girmiş içeri karşımda buldum birden bire şaşırdım ohaaa dedim ağzımdan çıktı aniden.gözgöze bakıştık birkaç saniye başımı salladım hayırdır dercesine....
hatun:; Üstünü giyin çıkıyoruz
Tutsi:; Ben zaten çıkıyordum neiş baskınamı geldin ?
hatun:; Kaç gündür tlfna mesajlara cevap vermiyorsun amacın ne senin derdin nedir?
Tutsi:;  .......ananı avradını .........  içimden sayıyorum tabii  Lan sanki o mesajı atan tlfnda trip yapan anandı unuttunmu aloo
Oturduk bir cafede 28 dakika konuştuk saatime pek sık baktım sıkıntıdan.
Be kadın sen değilmiydin kafamı siken günlerce 14 şubat diye kemirdin beynimin kılcal damarlarını
sen değilmiydin 1,5 senedir birlikte oldukta son 6 ayda evlilik diye bahseden ben başından beridir uyarmadımmı bla bla bla....Facebook da mesaj atan bitti artık senin bu ilişkiye bir taş bile koymadın diye yazan şimdi götünde kurtmu vardıda geldin.
ama aşkım ben öyle demek istemedim haklısın üstüne fazla geldim  seni üzdüm yok kırdım bla bla bla
Kadın isterse  diye başlayan iki kelimenin ardına herşeyi ekleyebilirsiniz  aklınca bana tekmeyi o vuracak son anı bekliyor. Sanki içinden dur seennn biraz daha zaman geçsin ben senin götüne tekmeyi basacam az dur bi kadına yapılırmı buuu  dediğini hisseder gibi oldum banamı öyle geldi ne.
Dedimki ona ..bak şimdi bana açık söyle sen benden ne istiyorsun çıkar baklayı ağzından
Döküldü tabi ... ben böyle mutluyum biz başlayalı 1,5 sene oldu ben çok alıştım annem ablam oğlum bile seni biliyor arada soruyorlar ne olacak bu ilişkinin sonu diye onlara açıkça diyemiyorum böylesinede razı olduğumu bizi biliyorlar ama fazlasını istiyorlar haliyle ben yanında olmak istiyorum gittiği yere kadar  tabiki o yer nikah masası olursa daha iyi ... sırıttı pis pis  bir kadının sırıtması iyi bişi değil o masum bakışlarının arkasında kimbilir daha neler gizili herbişeyi açık etmiyor.
Bende ona dedimki... evlilik dediğin yaş iş evlenmek için boşanmadım ben başımdan geçenleri biliyorsun ben seninle yada sensizde yaşarım bana listenle gelme kimseyede yalan söyleme haybeye sen üzülürsün hem bilmediğin birşey var ki bunu seni kendimden soğutmak için söylemiyorum  senden başkalarıda var hayatımda yalan gelir belkide ama gerçek inan ha inanmazsan tanıştırırım oda sorun değil ...ben bunları söylerken suratı asıldı önce sonra başka yerlere bakmaya başladı kaçırdı gözlerini dinliyordu ama bakmıyordu bana gözleri yaşarmış nerdeyse ağlayacaktı.. ben sustum  biraz sessizce geçti o anlar sonra ses tonu hiç değişmeden  başladı konuşmaya bu sefer kafasını kaçıran ben oldum... Senin kimlerle olduğun önemli değil doğrduru vardır birileri ama  inanıyorumki onlar benden sonra vardı ve benim kadar sevmiyorlar tanışmak istemiyorum ama bu iş burda bitmedi bitmezde biliyorum sende beni seviyorsun......
Manyak lan bu wala o bunları söylerken elimi tutmaya çalışır diye ellerimi  montun cebinde tutuyorum  arada sigaradan çekiyorum  sıkıldım işte anla ama nerdee  kıramıyorum bağıra çağıra lan siktir git  diyemiyorum onada kolay geliyor böyle..Neyse velhasıl kelam işin sonunda canım cicimli kelimelerle bitti konuşmamız  onca güzel günlerin hatırına dedi bitirirken cümlesini  ok dedim ama şartlarım var sıraladım aynı teraneyi tabi kimin amında hee olur canım tabiki dedi sözünü tutanı sikim demiştir o kesin anlıyacağınız iki cambaz bir ipte oynamaya kalkıyor gene ip üstünden kim önce diğerini iterse o kazanacak sanki bakalım sonu ne olur ne zaman olur görecez.Ama şunu gördümki Kadın isterse elde etmek için herşeyi dener şayetni zekasını yada vücudunu kullanır arada gözyaşlarıda olurki erkek gözyaşına dayanamaz  ama bana sökmez çok gördüm ağlayanı çocukluktan kalan bir silahtır son çarelerden biridir...Eh gene başladık kaldığımız yerden ben yaşlandımmı ne artık ayrılmayı bile beceremiyorum belkide duygusallık yapıştı üstüme kıyamıyorum ne bilim varbi amsalaklık üstümde ya haydi hayırlısı...


Son söz:
Birdaha hiçbir kadına hiçbirşeyi öğretmiyecem öğrettiklerimi bana karşı kullanıyorlar uyandılar kuzum..

4 yorum:

KaraEfendi dedi ki...

Göz yaşları, vücudları birer silahtır zaten...Hatta bazen yapmacık tavırları ve boktan sevgi+şefkat gösterileri. 2 cambaz bir ipte oynamaz ama, biri düşer illa ;) . Ancak hani içimden "siktir git lan" diyesim geldi diyorsun ya (ama diyememişsin) bu bana da oluyor, neden diyemiyoruz ki, kaşınıyoruz sanki bizde?

TuTsİ dedi ki...

Haklısın diyemiyoruz var işte bi amsalaklık bizlerde

Bağlamışlar bizi daha doğmadan
kordonu kessede ebem birşekilde kızamıyor sittir diyemiyoruz onlarda sömürüp duruyor ruhumuzu kurt gibi kemiriyorlar kalbimizi taaki içi tamamen boşalıpta hiçbir işlerine yaramayıncaya kadar
Fettan az kalır

aayla dedi ki...

her gözyaşı silah değildir. ben ilişkilerde çok gururluyumdur. ama bazen öyle bir an gelirki gözlerim dolar, tutamam gözyaşlarını. ama o an kalkıp giderim beni ağlarken görmesin diye. arkamdan gelmesin isterim.
başkalarıda var dediğinde içi nasıl cızz etmiştir Allah bilir. Yakmayın kadınların canını. Yakarsanızda pipiniz düşsün inşallah.

akasya dedi ki...

siz cambazlarla uğraşın yavrularım, burda bi kurt yetişiyo ahaha =))

Popüler Zırvalarım

wibiya widget