14 Şubat 2010 Pazar

Nalet Kötü Adi biriyim ben haberiniz olsun

Hiç takmam özel gün diye kafamı siken hatunu illa bir özelliği varsa bırak bana kalsın ne yapacaksam planlayacaksamda.
Süpriz olsun nolurki ?Belki beklentilerini karşılayamam belkide daha fazlası ama bırak bana karışma işte.
Birkaç gündür dul olan hatun arayıp duruyordu,bu aralar işlerim yoğun  plan yapmaya bile vaktim yok ama yinede dur bari istediği olsun dedim nazik oldum telefonda kibarcana sordumda hemde kaç kez kalmış mail atmış facebook dan mesaj yollamış bakarmısın olaya ya.burnumun dibine sokuyor 14 şubat mevzusunu ben salakmıyım Kimbilir kaçıncı telefondan sonra açtım bugün öğlen zati öğlene dek uyumuşum kafam bi dünya.
Hatun: Alo.. nerdesin sen hiç açmıyorsun tlfnu ?
Tutsi:   Evdeyim geç yattım anca kalktım işte  kaç oldu saat be uff
Hatun : Saat 2 farkındamısın iyi sen yat uyumaya devam et
Tutsi :  Oldu  yatim bakalım
O son konuşma oldu yok artık birdaha açarsam tlfnu kızlar becersin beni.
Mesaj atmış hem cebe hem maile hemde facebook'a Bu ilişki için elimden geleni yaptım ama sen bir tuğla bile koymadın emek vermedin aslında telfnu açmaması gereken benim sana başka birşey demiyorum birdaha görüşmeyelim .......
Allanı seversen nolurrr  :p lan aylardır diyorum benden ciddi birşey bekleme diye daha başında söyledim  ileride tutturursun geleceğe dair hayal mahsülünü eker bırakırım nadasa seni diye.
Kadın milletinde çok olur bu önce canım cicim yok ben sadece  takılıyorum felan biraz romantizim sevglim canım aşkım sonra ??
Bizimkilere anlattım seni ile başlar  " aaa bak şu gelinlik nekadar hoş,yok bu yüzük harikaymış, şurdaki evler çok güzelll ordan evim olsun isterdim "   ya bi siktir git olum noluyo diyorum kendime kazara ben sözmü verdim ? daha başında konuşmadıkmı bunları başlamadan bırakalım demedikmi ileride böyle olacaksa diye.

Yani anlıyacağınız bugün birinin kendi kıçından ürettiği hayallerini yıktım çok pis nalet kötü adi biriyim kesin onun ağzından dökülen kelimeler bunlardır.
Noluyo he ?  sendemi söylüyorsun bana o kelimeleri ayıpettin şimdi kırdın kalbimi :(

9 yorum:

akasya dedi ki...

Kadın kapıldı belki sana =)

TuTsİ dedi ki...

Durum öyle böyle değil
geleceği yaşı birde çocuk olunca korkusu artar mühim mevzular yapıştımı bırakmaz olur bazı kadın milletini.
Yerse yani ki birçok erkek yer anlamaz bile nikah masasına nasıl oturduğunu halbuki hepsi bir plandır üstüne oynanan malesef gerçek bu.

akasya dedi ki...

nasıl bi milletiz biz kadınlar yahu? =)
siz de çakalsınız tabi..
binmişiz bi alamate..

TuTsİ dedi ki...

Yada...
2 canbaz
1 ipte oynamaz :)

akasya dedi ki...

cambazlıkla işim olmaz, sizden feyz alıp çakal olucam ben deee =)

TuTsİ dedi ki...

Hahaha izle çekirge gör
sonra uygula ağlat resmen canına oku hatta avfetme ama

akasya dedi ki...

tamam ;)

aayla dedi ki...

ağlatma olayı değilde, ilişkiler normal ciddiyette devam etsin. Yaaa ne bileyim kafam karışık. :(((

aayla dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget