24 Şubat 2010 Çarşamba

Öğretmenlerden hep nefret etmişimdir.


İlkokulda 1. sınıftayım silgi kokusu burnumda halen annemin okul bahçesinde arkamdan seslendiğini hatırlarım ben burdayım oğlum merak etme burdayım  fazla sürmedi ilk dersin ortasında kapıdan içeri bir polis girdi öğretmenle birşeyler konuştu aceleyle çıktı sınıftan. Öğretmen herkesin defterini çantasını almadan hemen çıkmasını söyledi yüksek sesle bizlerde çıkmaya başladık, bahçede toplanmıştı herkes tüm çocuklar öğretmenler anne ve babalar. Onca insanın arasında annemin sesini duydum yalınayak koşarak gelmiş evden ağlıyordu o kalabalıkta beni araken gördüğü anda kucakladığı gibi uzaklaştırdı okuldan hiçbirşey anlamamıştım sıkıca sarılıyordum anneme çantam kaldı diyordum duymuyordu bile annem eve hızlı adımlarla gidiyorduk, yıllar sonra anlattı meğer okula Bomba koymuşlar diye ihbar gelmiş o dönemler karışıktı ortalık ama ben çocuk halimle nerden bileyim bombayı karışıklığı daha ilk günden soğudum okuldan istemeyerek gittim sonraları okuyacak adam olacaktık ya..
3.sınıftayım, sınıf kalabalık diye bir sırada üç kişi otururduk. Solumda hülya ortada ben sağımda yusuf.
Öğretmene solak olduğumu söylediğim halde beni ortada oturtmasını anlayamamıştım hiç,o sözlerimden sonra daha bir sinirli bakardı bana ,bayandı  ve ondan hoşlanıyordum birkaç kez çiçek götürdüm bile son verdiğim çiçeği kafamda parçalamıştı ben ağlayamadım başım önümde onun avazı çıktığı kadar hakaretler içinde onca arkadaşımın gözü önünde düşünün halimi...
4. sınıftayım son dönemler  öğretmen doğum için izinliydi yerine gelen geçici öğretmen herbirimizle gerçekten ilgileniyordu 1 ay kadar kaldı kızcağız onunla tek fotoğrafım var halen saklarım bi o gülümseyerek
'canım ne tatlı şeysin sen '  demişti bir onu sevmiştim oda bırakıp gitti..
5. sınıfta trakyalı hanım öğretmen vardı HATİCE kocasıda beden dersi öğretmeniydi ismini unuttum puştun , sorduğu soruya hemen yanıt vermen gerek aksi halde bir tokat gelirdi diyelim bilemedin soruyu, cetvelle vururduki parmaklarımızı birleştirmemizi isterdi cetvelin ince tarafıyla vurur yerimize geçerkende kıçımıza tekmeyi basardı. Şayet çok fena birşey yaptıysak yandık demektir sınıfta dersin yarısı dayakla yarısıda tek ayak üstünde geçerdi beden hele dersinde isek mutlaka camdan kocasına seslenirdi  ' bak şurdaki solda he  o işte onu döv ' adam öğretmendi ama sanırım karate  öğretmeni aynı şener şen gibi uçarak atlardı üstümüze. Öğretmenler günü öncesinde babamdan para istedim öğretmenim için bir hediye almak istiyordum onca mezalime rağmen yinede öğretmenimdi o çocuk aklı işte.
Gittim parfüm aldım bayan öğretmenime demiştim en güzeli olsun diye ekledim hatta birde paket yaptı adam üstüne kırmızı kurdela ağzım kulaklarımda okula koştum ertesi gün koridorda hızla giderken sınıfın önüne geldiğim anda kapıdan çıkan bir çocukla çarpıştım elimdeki parfüm düştü paramparça oldu
sevincim kursağımda kaldı ağlıyacak gibi oldum üzülmüştüm, ben şimdi öğretmenime ne hediye verirdim ...
Şişenin parçalarını topladım çöpe attım ama yerdeki parfüm sıvısı çoktan havaya karışmış sınıf , koridor hatta tüm okul parfüm kokmuştu  zilde çaldı tabi herkes sınıfa doluştu sıramıza geçtik  çocuklar aldıkları hediyeleri birbirlerine gösteriyordu çocuk haliyle hava atıyorlardı gülüşüyorlardı  ben hariç...
Öğretmen sınıfa girdi herkes kalktı ayağa günaydın dedik hep birlikte Hatice öğretmen daha ilk adımda
' öfff  bu ne böyle  ne kokuyor  leş gibi ortalık açın camları ' 
Fırlama olan bir çocuk seslendi arka sıradan ' öğretmenim  tutsi  size parfüm almıştı ama kapıda düşürdü ondan kokuyor heryer ... dedi öğretmen şimşek hızıyla yanımda bitti  ardarda 5 tokat patlattı  herkes suskun , şaşkın ben kıpkırmızı  gözümden yaş geldi yanağım el izi dolu, öğretmen hanım kulağımdan çekerek beni sınıftan çıkardı  'paspası kovayı al burayı temizle gebertecem seni kokutmuş ortalığı eşşek seni... kaçtım okuldan parka gittim bir bankta oturdum ağlamamak için tutuyordum kendimi neden diyordum  neden böyle. onunla çekildiğimiz fotoğraf durur halen onun yüzünü karaladım kalemle etek altınada sik yaptım  :p
Orta 1 .. İlk bir ay sadece iki öğretmen geldi koskoca istanbul ve orta  lise bir okulda sadece iki öğretmen bizim sınıfa giriyordu  sonra gelmeye başladı diğer öğretmenler onlar gelene kadar bizler kızlı erkekli kaynaştık herbirimiz canciğer kuzu sarması olmuştuk işte o dönemde, Sarı saçları mavi gözleriyle göçmen kızını tanıdım Fatma çok güzel göründü gözüme onunla ilgili hayaller kurardım sevmeye başlamıştım her anını gözler gülmelerini konuşmalarını takip ederdim en sonunda karar verdim gidipte konuşmaya çekindim  Fatma'ya yazacaktım bir kağıt üzerine verecektim oda okuyunca bir ihtimal beni anlayıp karşılık verecekti saf hayaller içinde yazdım öğretmen henüz gelmemişti sınıfa tam kalktım sıramdan çıkmıştımki sosyal bilgiler öğretmeni girdi sınıfa..Elimde kağıt kalakaldım öyle hemen iki parça ettim gidip çöp kutusuna attım yerime oturdum ki piç süleyman kalkıp çöpten kağıdı alıyor ve öğretmen efendiye veriyor birkaç fısıldaşmadan sonra öğretmen sınıfa sesleniyor....
Bu kağıt hanginize ait   ?   Kalksın bakayım  ... kalktım benim öğretmenim dedim...Konuştuğu hala aklıma kelimesi kelimesine....  Çocuklar sevgi güzeldir çokda çeşitlidir anne baba  kardeş sevgisi arkadaş hayvan sevgisi vardır.  Sizler çocuksunuz halen sizin aşk ile ne işiniz olabilirki ? Bu yaşta aşık olmak sizi doğru yoldan saptırır ben bu sınıfta buna izin vermem  şimdi Fatma kimse kalksın bakalım dedi. Öküz bilmiyordu sınıfta 3 Fatma vardı üçüde kalktı ayağa ne olduğunu anlamadan hiçbiri,  hangisi dedi öğretmen,  herkes bana bakıyordu utanmıştım kızgındımda içimden bitsin allahım diyordum hem neden ? ben kime ne kötülük ettimki
' Hiçbiri değil ' öğretmenim dedim yemedi  tabi öküz  tekrar sordu ama dahabir detaylı yerindibine sokarcasına oğlum bu Fatma'lardan hangisine aşıksın kime yazdın bu yazıyı, üstüme geliyordu elini kaldırdı kulağımdan çekti ben yapmayın dedim kıpkırmızı kesilmiştim doğru değil bu öğretmenim diyordum ama kime tahtanın önüne getirdi beni  sonra döndü sınıfa Fatma olanlar gelsin tokat atsın bu aşığa hadi bakalım dedi.Hızlı sık şekilde  nefes alıp veriyordum üçününde gözlerine bakıyordum nedendi tüm bunlar ? ben bir kıza duygusal yaklaştım diyemi bir kağıda sevdiğimi yazdım diyemi yoksa o öğretmen hakikaten tam bir orospuçocuğu olduğu içinmiydi ? Fatmalar geldi ilk ikisi hafif sayılacak kadar yavaş attı tokatı gitti.Kendi için saf hayaller kurduğum Fatma çaktı en sertinden tokadı gözlerini kırpmadan gitti yerine  göt öğretmen pis pis sırıtarak  bir daha böyle şeyleri duymak istemiyorum hadi geç bakim yerine dedi geçtim hırsımdan kendi kendini yiyerek tüm okulda duyuldu olanlar birkaç arkadaşım geldi yanıma onca uğraştılar konuşmam için tek kelime bile etmedim okul çıkışı piç süleymanı yakaladım önce ağzını burnunu el izlerimle bıraktım o kadar vurmuşumki dişi sallanıyormuş kanla dolu ağzıyla konuşamıyordu bile üstündekileri parçaladım defterlerini yırttım tek tek o yere çökmüş elleriyle ağzını tutuyordu kan boşalırken yere son kez tekmeyi salladım suratına tek kelime etmedim nede küfür dönüp gittim asıl kızdığım kendimdi sevmek benim neyime dedim içimden ama o anlarda geçti gitti
tek kalan öğretmenlerime olan nefretimdi  götler yavşaklar hatta amcıklar sizin vereceğiniz dersi sikim sizi öğretmen yapan zihniyetide.








Dip.. Birçoğu müstesna tabiki ben kötü ve akıldan eksik olanları sikim

6 yorum:

Rabbit dedi ki...

ben böyle öğretmenleri sikiyim, affedersin..ne mallar ya. bi tanesi kompleksli ki senin dediğinin tersini yapmış ortaya oturtmuş.diğeride heralde ot gibi büyümüş çocukkenki o ilk "aşk" kadar saf bir şey var mı. ciddi bir aşk değil tabiki zaten aşkta değil, saflık sadece.herif siki doğrultusunda bakıp kızmış mal.

TuTsİ dedi ki...

Yazmadım ama o mal hocayı yolda gördümde okula yakın yıllar sonra walla tanıdı rengide attı itin nasılsın evladım dedide siklemedim pispis baktım suratına geçtim gittim yanından ya altına etmiştir yada boku içine kaçmıştır adinin

Şimdiki hatunlardan biri öğretmen zaten arada hatırlatıyorum ona o zamanda sert oluyorum acısını ondan çıkarıyorum bi gık desin bak noluyo :)

akasya dedi ki...

=) tutsicim ya sana hep manyaklar denk gelmiş. valla öyle değil artık öğretmenler. bak hakkaten değiller, değil diyorum yaa =)

akasya dedi ki...

he bi de parça kime ait ?

TuTsİ dedi ki...

Biliyom akasyam öğretmenler değişti zamanda değişti eski götler bardak oldu

Leonard cohen- Sopranos dizisi vardı cnbc-e'de

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

niyeyse en çok da parfüm aldığın hatuna dellendim ben. bak gece rüyama girer bu benim kesin. var yaaa şimdi karşıma çıksa bunu da allah yarattı demem basarım köteği...

Popüler Zırvalarım

wibiya widget