21 Şubat 2010 Pazar

Pazar günüm ve Kadının kıskançlığı üzerine

Hatun aradı C.tesi akşamı 45 dakika konuştuk cepten ona girdi tabi kendi kaşındı.
Alooo  cnm nbr hıı  üstünde nevar  hihihihi  :P
a.q ne olacakki şorttt,  odam sıcaktır benim şortla duruyorum ağ kısmı bol dalga rahat etsin diyearada baldırlarımı kaşırım  kaşıdıkça ürperirim ya odamda kimse yok diye rahatım ondandır gaz kokusu çok pis görünsemde yalnız takılmaktandır bu yoksa başkası olsa odamda çok kibar efendi amanda aman yerimm seni gibiyim işte neyse...  iğrenç bi açıklama oldu öğğaaakk
Pazar günü için söz istedi; Olum bizimkiler Çoruma gitti azdım canım seni istiyor gel dindir ızdırabımı...
Hee tabi tutside onu bekliyordu zati yarabandıyım ben kesik çiziklere, ağdayım hatta tüm kıl tüylere ,ağrı kesiciyim hatta alırım tüm ağrını ...
Niye pazar kızım bu akşam gelim dedim ailesi uyanık sözde komşu kızını bırakmış yanına hatunun o göz kulak olacakmış :p  komşu kızıda fena değil hani arada kaçamak bakışlar atardı küfürlü konuşur tepki verirmiyim gözlerdi hafiften kaşındığı olurdu ama hiç ilgilenmez gibi yapardım göt olurdu aslında biraz ilgi ile çözülür en yakın arkadaşının erkeği ile çıkmak isteği nedir böyle nolacak sanki madalyamı takacaklar aferin kıs arakdaşına taktın boynuzu gel plaket verelim sana öylemi olacak sanki ..
Bugün erkenden kalktım girdim banyoya traş oldum önce , ardından alt üst traşı kaymak gibi bee pek sever kaymağı hatunum kendide temizlik hastasıdır zaten ben yapmasam kendi illa banyoya sokar temizler sonra başlar sevişmeye... aldım duşumu çıktım odamdayım iç çamaşırları alim diye bazamı kaldırıyordum dal taşak halimle marleyde ayağım kaymazmı , göt üstü düştüm kıçımı kırıyordum az daha birader girdi odaya sesi duymuş ne göt varmış bendeki ses duyulmuş öbür odadan ..Lan girme çıplağım diyemedim bile girdi sıpa  ohaa dedi önce 'ne bakıyon lan hiç malafat görmedinmi ' dedim....  sağlammı lan kıçın dedi birde gülmezmi a.q.
Giyindim bir güzel L.C.W den aldığım t-şhirt birde kotumu sürdüm losyonumu giydim montumu çıktım fazla sürmedi hatunun kapısındayım eski mahallem olduğu için acele ediyorum kalkar meraklının biri sorar lan tutsi ne işin var bu mahallede aha o eve niye girdin diye zor iş yakalanmadan bir eve girebilmek..Kapıyı açması ile kapaması bir oldu anında içerdeyim daha montumu çıkarmak üzereyken sarıldı dudaklarıma lan dur diyemedim bile holde başladık sevişmeye ne zilli yaa ilk postadan sonra sarıldı bir süre öyle birde bana yemek hazırlamış bilir pompadan sonra acıkırım arada sohbet ettik erkek arkadaşlarından bahsediyor hep dener kıskanırmıyım diye çokda sikimde neden kıskanayımki senin derdin başka benim başka.
Sonrasında 5 saat daha kaldım orda ben iki o 3 yaşadık zevki sigaramızı içiyorduk yayılmışız yatağa rahat halimizleki zil çaldı aha sıçtık dedim lan kim o ki ?
Komşu kızı gelmiş ben üstümü giyinirken onlar salonda konuşuyorlardı kız anladı orda olduğumu girdim içeri hoşgeldin dedim suratı asık isteksizce cevap verdi bozulmuş tabi hiç beklemiyordu benim hatunla sevişmemi kızın hayalleri yıkıldı yazııkkkk siktimin salağı ilgilenmiyorum işte anla lan kesin bu sefer keser alakayı.
Hep merak etmişimdir neden Kadınlar bir kadının yanındaki erkeği ister bakar süzer neden ???
Yanında bir erkek varken bile gözlerini kaçırmadan izlemeyi sever halbuki yanındaki farketse ya ondan dayak yiyecek yada diğererkekle kapışcak aceba kadın erkeğini kıskandırmak içinmi yoksa sen yetmiyorsun bak oda gelsin ikinizi birden ohoooo   şaşıyorum kadınlara birde erkekler için derler birkaç kadın yetmez diye ne alaka kadın daha fazlasını arzuluyor bu nasıl iş böyle ?
Neyse yorgunum biraz yatmam lazım geberiyom ,yarın iş güç toparlanim az biraz görüşürüz yine.
Haftanız güzel geçsin dostlar..



3 yorum:

akasya dedi ki...

düşme sesine geldi ha =))

valla bende anlattığının tam tersi bi durum oluyo. arkadaşımın sevgilisine pek bakmıyorum ne kadar yakışıklı olursa olsun. dıdıdıdıt, arkadaşımın sevgilisidir, arkadaşımdır, diye kodladımmıydı ne bişey hissederim ona karşı, ne de imalı bakış atarım. ha başkası yapar yapmaz bilemem. benim sevgilime yapıldığını hissedersem sikertirim; o ayrı =)

aayla dedi ki...

off tutsi gözümde bittin bu yazıdan sonra. hiç sevmem erkeklerin böyle ev hali durumlarını. keşke kırsaymışsın kaseyi :DDD

TuTsİ dedi ki...

yalnız olunca orangutan haline bürünüyorum biri olaydı odamda öylemi olurdu şort felan giymezdim, çıplak kalırdım hatta ayıp olmasın diye.Üst başımızı düzeltenmi var aylam herkesin derdi soymakta anasını satim

Popüler Zırvalarım

wibiya widget