18 Şubat 2010 Perşembe

Yazık oldu ibneye

Boyu 1,90 irice, geniş omuzları, göğüs kısmı kabarık geniş elleri, adaleli kolları, baldırı benim iki kolum kadar, kasıklarında başka bir kol gibi duran organı kot pantolunundan iyice belli olurdu üzerine t-shirt düşürmezdi bile. Oldukça yakışıklı genelde pis sakal dolaşan yiğit bir arkadaşım vardı askerden geldikten sonra karşılaştık birkaç kez. İş aradığını söylüyordu kolaymı askerden gelmiş parasız ama birçok hayali vardı önce iş biraz para yapıp bir aile kurmak belki ticaret yapıp geleceğini garanti altına almak vs.vs....
Dedim oğlum boy pos tip mevcut aslında senin gibi adamlar ya koruma olur güvenlik hesabı yada barlarda bodyguard işi kapar ki ordan istediğin şekil yaparsın ...nerden dedim aklına yattı itin ertesi gün taksime gitmiş birkaç bar gezmiş iş aradığını söylemiş tabi herifi görünce kapmışlar hemen dürüst namuslu  işten eve gidip gelen biri oldu aylarca ama fazla sürmedi. bir kaç kızla tanışmış kızlar fettan herifi görünce illa vericem diye asılmışlar yiğit kırmamış tabi birlikte olmuş kimden akıl aldıysa yada kim tanıştırdıysa birkaç olgun  paralı hatunla tanışmış ardından devamı gelmiş bunların her birlikte olduğunda para vermişler üstbaş  derken dolap almış önce doldurmuş içini kolunda şık saat her kıyafetine ayrı model,derken altına araba 6 ay sürmüş böyle bir ara işi bırakmış bankacı bir hatunun  sözde hem koruması hem şoförü akşamda evde hertürlü sevişmeler.Çok daha sonraları başka kadınlar ve onların koca yada sevgililleri ile grup sex ardından bunuda sikmişler tabi önceleri oyun gibi geliyordu dedi "sen geç bitir hee şimdi sıra bende dön dediler döndüm biraz acıdı ama harika birşey geldi devam ettim " bunları bana anlatırken moruk harika birşey sende denemelisin der gibiydi way ibne yaw...Aldığı zevk nasıl değiştirdiyse ruh halini dolabındaki kıyafetlere daha sonraları kadın kıyafetleri eklenmiş topuklu ayakkabılar mini etekler tüllü bluz gibi herne giyiyorsanız artık birde takılara merak salmış rengarenk inci boncuk  vücuduna dövmeler yaptırmıştı böyle seviyorlar moruk diyordu...
Anlıyacağınız kaptırdı kendini ama demiyordu ben aslen kadın ruhu taşıyorum felan  bülent ersoy devran çağlar yılmaz morgül dinlerdi ah ulan eskiden türkü dinlerdin sen salak noldu sana :p
Bir süre önce aradı gene, durumundan dolayı ailesi dışlamış babası redetmiş kovmuşlar evden.Para biriktirmiş kesin diyordu ameliyat olacam diye her seferinde kendimce sözde akıl verirdim oğlum yapma etme noldu senin hayallerine hani o kızı seviyordun evlenecektin hani çocuk isterdin sen ???***
Ortak arkadaşımız vardı o söyledi olmuş ameliyat kestirmiş o kol gibi sikini  birkaç ameliyat daha olmuş o yapılı vücutta yapay memeler nasıl durdu aceba ? kılları felan gitmiş tabi dediğine göre zorlada olsa birazcık kadına benzemiş o olduğunu bilmesek abla dermişiz :p hadi len dedim ...
Çok sonra bir süre merterde takılmış ulusoy yazıhanesinin oralarda gecenin köründe kamyoncu arkadaşlara 20 liraya oral sex yapıyormuş beyoğlu, taxim, merter, sahilde arabada felan derken bitmiş ne akıl ne vücut kalmamış hiçbirşey remsen bitirmiş kendini..bir gün gazetede yazdı arabasına bindiği şahısla tartışmış adam bunu dövmüş önce etraftan birkaç travesti gelmiş yardıma adamı dövmeye adamda çekmiş silahını birkaç el ateş etmiş etrafa bir mermi o yiğit delikanlıya isabet etmiş oracıkta ölmüş cenazesine imamdan başka birkaç travesti gitmiş birde basından birkaç kişi üzüldüm onu hep boylu poslu delikanlı yiğit biri olarak hatırlarım yazık oldu zevk uğruna başlayan sonu kötü biten bir hikayeydi bu bazen kime ne akıl verdiğinizi bir gözden geçirin derim  başkasına iyilik yapayım derken nasıl bir kötülük ettiğinizi düşünün akıl vermeyin...



NoT:
Travestiler hakkında fotoğraf koymak istedim konu ile alakalı ama malesef hiçbirini uygun görmedim  ya siz hayal edin yada googleden bulun meraklıysanız tabi çokda lülü ya :p

4 yorum:

aayla dedi ki...

her travesti ölümü tadacakdır. yapmasınlar kardeşim.

akasya dedi ki...

yazık olmuş, ama sadece öldüğü için. gerisi beni ilgilendirmez.

The White Rabbit dedi ki...

fena kaptırmış adam.çoğunun sonu böyle zaten.. nefret cinayeti diye yazmıştır kaos gl miydi neydi öyle bi dergileri var ya bunların. aktivist olmadığımdan kendimi ayrı tutuyorum o güruhdan:D neyse allah rahmet eylesin.

akasya dedi ki...

ölmesine üzüldüm sadece, gerisi beni ilgilendirmez

Popüler Zırvalarım

wibiya widget