11 Mart 2010 Perşembe

Bahtsız bedevinin kıçındaki donum ben hep delik

Bir gün içinde kaç kötü haber alırki insan ?
Sabahtan beri öfff pöffff edip duruyorum bir sıkıntı var ama bilemedim düşünmek bile istemedim.
Önce yaptığımız işlerin hatalı olduğu çıktı ortaya ki öyle böyle değil bir telaş aldı beni sormayın.
Kolay değil yaptıklarım toplasan 1000 $ civarı he deyince çıkmaz oan o para öğlen oldu yemeğe çıktım,
Oliviuma gidip Kumpir & Salata da oturdum arkadaşlarla onlar yedi ben yemek istemedim birkere can sıkıldımı yiyesi gelmiyor insanın, onca kalabalık insanlar neşeli gürültülü ama duymuyordum resmen kimseyide görmüyordu gözlerim gene öfff pöfff başladımı derken çalışırken telfn geldi arkadaşa ki az öncesinde 'bugün benim doğum günüm ' diyordu gülerek  telfndaki eşi " hemen eve gel çocuğun gözüne tuzruhu döküldü " demezmi kaynar sular boşalmış gibi olduk üzüldüm koşarak gitti arkadaş ne oldu öğrenemedik.
Fazla sürmedi işyerinin önünde  kaza oldu kaldırıma çıktı araçlar resmen az daha hızlı gelse bize bindiriyordu kılpayı yırttık  öfff pöfff diye diye tüm olumsuzlukları çeker hale gelmişim bi ara len neden benim tlfn çalmıyo halen diyordum masada yok çekmecede yok cep mont ara dur yok a.q telfnu aradım ulaşılamıyor aha dedim gitti yeni cep halen kayıp akşam vakti gidip yeni kart çıkarttım yok yere.
Eve yaklaşmışken itfaiyenin sirenleri acı acı çalıyordu,içimden dualar ediyorum kimin evi yanıyorsa yardım medet diye lan one ityaiyenin ışıkları bizim sokağın başından görünüyor ' yok deve ' dedim hızlıca vardımki bizim evin arkasında çıkmaz bir sokak vardır hemen dibinde bir gelinlikçi bulunur onun üstündeki dairede yangın çıkmış söndürmüşler tabi ben varınca toplanıyordu hortumlar herkes dışarda ne olacak o ailenin durumu şimdi diye düşünüyordum kolay değil ev gitti herşey gitti yazık...
Eve geldim balık yapmış bizimkiler biraz atıştırma çay sigara derken pc başına geldim bilmem kaç saattir düşünüyorum günboyu olanları varbi cenabetlik o kesinde hadi bugün yırttık ya yarın ne halt edecez ?
Neyse ben yatim bi kaza bela uğramadan yarın ola hayrola...

3 yorum:

Rabbit dedi ki...

üzüldüm resmen:S

aayla dedi ki...

bu kadarla kalır umarım. Ayrıca benimde canım balık istiyor. alayımda yapayım bari :)

TuTsİ dedi ki...

tavşanım geçti bak bugün hiçbişi olmadı bile bellide olmaz yarın kimbilir neler çıkarya :p

aaylaaaaaa
Balık ye tabi
hamsi severim çıtır olmalı
Alabalık ama fırında
Yanında bol roka maydonoz turp soğan olacak ama halka halinde birde eski sulu limon ohhh

Popüler Zırvalarım

wibiya widget