11 Mart 2010 Perşembe

Bir kedicik vardı bir zamanlar

Selam Kedi, vardı rahmetli iyi kızdı aradabir gelir bloga sesizce bakar giderdi. Yazdıkları kafamda mıh gibi halen güzelde yazardı kedicik bi ara  Formspringme kısmına bir iki kez yazıp gitti gidiş o gidiş dediklerine göre yunanistana kaçak göçmen olarak giderken bot devrilmiş bir yunanlı balıkçı kurtarmış kediciği almış barakasına giydirmiş doyurmuş bakmış sevmiş mutlu olmuş okadar mutlu imişki mutluluktan ölmüşşşşş


O kendini biliyor bir mail bile yazmadı uyus kedi :P

3 yorum:

KaraEfendi dedi ki...

İnsanlar hayatına girer ve çıkarlar...Alış buna dicem ama yasın benden buyuk, biliyorsundur zaten...

Umarım mutludur o kedicik...

TuTsİ dedi ki...

Hatırlatmasan olmaz yani yaşı :P

aman ya mutlu olsun tabi

aayla dedi ki...

akıl yaşta değil baştadır :D

Popüler Zırvalarım

wibiya widget