24 Mart 2010 Çarşamba

Elmanın ettiğimi, benim halt etmemmi mesele

Pazardan birkaç torba ile dönen ablamız bir elinde yeni yıkadığı elmayı dişliyordu.
Beni görünce ağzında elma parçası ile gülümsedi,  'dur göz hakkı vardır al birtane almadan bırakmam valla' deyip çekiştirdi kolumdan illaki elma verecek,En kırmızısından irice bir elma aldım giderken merdivenlere doğru arkamdan seslendi ablamız yıkamadan yemeeee...
Dediğine kulak asmadan kazağıma sürttüm elmayı birkaç kez hızlıca, çocukken çok yapardık böyle temizlenirdi bilir ısırırdık hemencecik.ama durdum bir an ısırmadım ısıramadımki o evde ben ise elimde bir elma onun haberi bile yok.Onsuz yersem birde evde anlatırsam ona yediğim elmayı derse şayet bensiz yedinde nasıl geçti boğazından diye ona defalarca 'seni seviyorum ' derken herşeyimizi paylaşacağımıza dair sözler verirken ciddi idikde şimdi ben o elmayı nasıl yerdim ?
Çekmeceme koydum elmayıbir kağıt mendile sarıpta akşamın gelmesini bekledim yüzümde bir tebessüm ile hayalini kurdum kapıdan girince ona doğru uzatıyordum elmayı bak sevgilim sana ne getirdim diye o anlık hayallerle geçirdim zamanı akşam oldu beklenen saat geldi hızla çıktım işyerinden sanki  aceleyle eve gideceğimi anlamış gibi beni bekleyen otobüse hızlı adımlarla vardım biraz zaman geçti ben şekerleme yaptım gözlerimi açtığımda sokağımdaydım uzaktan evimde yanan lambayı gördüm birde tv nin duvara akseden yanıp sönen ışıklarını beni bekliyordu sevdiğim merdivenlerden hızlıca çıktım nefes nefese kalmam sevişmelerden sonra içtiğim 3 sigaradandı herhalde dedim önemsemedim anahtarım vardı cebimde ama çıkarmadım bile zili çaldım ayak sesleri duydum kapının ardında ve kapı açıldı karşımda hafif tebessüm ile bekleyen eşim canyoldaşım sevdiğim kadın ' hoş geldin ' dedi ben cebimde kağıt mendile sarılı elmayı çıkardım uzattım ona doğru ' bak  bugün bana verilen bir elma bu yemedim getirdim seninle birlikte yeriz diye bekledim ' dedim.
Aaa bune be
hayatta olmaz
ben kırmızı elma sevmem ki yeşili yokmuydu bunun ?  :(

ananı avradını senin sülaleni diye saymak geçti içimden ama saymadım nekadarda safmışım.

Elmanın rengimiydi onu değerli kılan ?
Yaptığım işmiydi yoksa ?
Bumuydu benim onun için uğraşımın sonucu böylemi olmalıydı
benmi çokşey beklemiştim omu duygusuzdu ?




Foto:google görsel sağolsun
.

4 yorum:

Choke dedi ki...

Bile bile nokta koymamak? Nokta ne demek bilmemek? Farkedememek sabahtan beri elmanın kırmızı olduğunu?
Sevdim.

aayla dedi ki...

iyi olmuş sana :))

Witchie of Stars dedi ki...

"Bi de elma kafada nasıl sektirilir onu öğrendim bugün, hemen üzerinde uygulayayım hayatım, sen de öğren" diyip...

TuTsİ dedi ki...

Sen sağol aayla aldım dersimi elma getirdinmi direk gırtlağa sokacan ister beğenir ister beğenmez tabi keyif onun :P

Cadım
oda güsel bi fikir tabi üsttekide iyi kesin çözüm

Choke:
Nokta birkere koydum
artık virgüllerle yaşıyorum

Popüler Zırvalarım

wibiya widget