14 Mart 2010 Pazar

Gidene dair.

Sen bana güldün
Ben senin gülüşünü sevdim 
Gözlerindeki beni gördüm 
Bana olan hayranlığını sevdim
Ben sevilecek adam değildim
Sen genede beni sevdin...
Seninle uyanırdım güne,al bunu giy bugün derdin, kahvaltı sofrasında ekmeğimi yağlardın bir çocukmuşum gibi ısırtırdın hatta işe giderken ben, kapıda uğurlardın hani, kolaylıklar dilerdin el sallardınya hep çocuksu bulmuşumdur uğurlanmayı özledim.Akşam dönüşümde kapıda karşılardın gene.Bir sürü soru sorardın hergün bıkmadan,o gün neler yaptığımı canımı sıkan birşey oldumu,ne yemek yemişim,kimlerle görüşmüşüm,en son 'beni özledinmi ' sıralama genelde aynı ve ben hep cevapladım bu çok ilgili sorularını hoşuma giderdide senin bana olan ilgin ben o ilgiyi özledim.Hafta sonları plan yapardık,önce akrabalardı seçenekte sonra ya sinema yada kalabalıktan uzak yerlerde sadece bizli olan gezilerdi,Elele tutuşup gezerken sen sürekli konuşurdun, hiç birbiriyle alakası olmayan bir sürü konu ve ben hiç sıkılmadan dinlerdim seni arada bir onaylar gibi başımı sallardım bazende birkaç küçük soru sorardımda sen çoşardın resmen anlattıkça anlatırdın ben o gezileri özledim.Hastaydım hani ben kıvrandıkça sende kıvranırdın, sende uyumuyordun başımda beklerdin biraz kapasam gözümü dürterdin beni uyumaaaa diye bağırırdın sanki uyumazsam iyileşecektimde seninle hasta olmayı özledim.
Terli olduğum zamanlar çocukmuşum gibi davranırdın zorla çıkartırdın üstümü değiştirirdin, çorba içirirdin ve şurup kaşık kaşık o ilgiyi özledim...
Ağladığında sana sarılmıştım hani, saçlarını okşardım gözyaşların bulaşırdı bana biraz olsun alırım dertlerini diye sürerdim yüzüne yüzümü, öpüşürdük sevişirdik sonra mutlu olurdun dertlerini unuturdunya azda olsa, ben mutlu halini severdim.Hiç ağlamayan biriyimya kıskanırdım ağlamanı ağlatmadım hiç seni bundandır aslında.
Nerdeyse herzaman sorardın bana 'beni seviyormusun '
Hiç dudak bükmedim yüzümü çevirmedim başka kelam etmedimde hep o iki kelimeyi söyledim ' seni seviyorum ' ben dedikçe sen inanmıyorum derdin aslında ben seni, beni sevdiğinden çok sevmiştim ama sen bunu farketmedin sevseydin gerçekten gitmezdin sevgili...

2 yorum:

Witchie of Stars dedi ki...

Besleseydin yeterince sevginle, gitmezdi. Gittiyse sevmediğinden değil yeterince sevilmediğindendir.

TuTsİ dedi ki...

Sevmeyi bilmiyordu
çocuk sever gibi sanırdı sevmeyi
sevmeden yaşadı çok sevilmesine rağmen sevgiden bi haber

Bildiğin gibi değil yani Cadı :(

Popüler Zırvalarım

wibiya widget