27 Mart 2010 Cumartesi

Kısa bir süre ara verebilirim

Bir süre önce YALOVA ve BURSA'ya gitmeye niyet etmiştim,KARA ile görüşmek gibi bi amaç vardı.Aslında Bursa'da kızkardeşim ve iki veledini özledim arada Kara ile görüşürüm diyordum ki,kardeşimin bize gelmeye niyeti olduğunu öğrendim ondandır gidememem Bursa ve Kara ile tanışmaya.
Yarın iki veled gelecek dünya tatlısı ama bir okadarda fırlama cinsinden (kime çekmişlerse artık ) ve benim odam işgal altında kalacak birkaç haftalığına ayrıca PC de şu ankinden daha çok zarar görecek o kesin ilk işleri benim Pc'ye saldırmak olacaktır.Sanırım bir süre Blog Msn, Formspring , Twetter gibi Sizlerin bolca gezdiği mekanlara uğrayamayacağım.Fırsat kalırda girersem görüşürüz Dostlar kardeşler canlar fıstıklar şişkolar veledler Tatlı bayanlar :Pp

5 yorum:

KaraEfendi dedi ki...

Gelseydin hem tanışır, hem gezer, hem de içerdik :) ...Ama gelemedin malesef...Fırlamalar geliyor demek, bende de var onlardan, iyi bilirim :). Umarım arayı uzun tutmazsın, geçmiş olsun şimdiden :P

Witchie of Stars dedi ki...

Cadılara bişiy yok demek?! İyi bakalım, o veledler tarumar etsin bilgisayarını da gör gününü! Hıh!

aayla dedi ki...

haberimiz yoktu bursa planından. niye haber vermiosunuz bana be. özledim bende memleketimi. :))

damma dedi ki...

sevmedim bu fikri

TuTsİ dedi ki...

Hepinize selam sevgi saygı

Miğde rahatsızlığım için Yalovaya gitmem gerekiyordu ordanda Bursada kardeşime ama mesailer çok yoğun diyordumki kardeşim bize geleceğini söyledi ondandır BURSA yolculuğu ama aklımda 1 ay sonrasına giderim kısmetse
KARA ile tanışırız diyordum ama oda kayıp bu aralar noldu aceba ?

Popüler Zırvalarım

wibiya widget