19 Mart 2010 Cuma

Sadece sen...

Bir balık olsam, ağzımda iğne ben kıvranırken çaresizce sen ellerinle kurtarsan.

Kelebek olsam kanat çırparken özgürce,yakalansam aniden elindeki fileye çırpınsam çaresizce nazikçe tutup çıkarsan beni ordan

Sen kartalsın gökyüzünde, ben yerdeki fare,bilmeden senin süzüldüğünü, pençelerin kavrasa aniden beni çırpınsam çaresizce,aniden bıraksan beni özgürlüğüme.

Kafesteki kuş olsam,uzatsan ellerini avuçlarına alsan beni ürksem kalbim deli atsa korkudan kalsam öyle çaresizce,sen öpücük kondursan ben hafiflesem korkulardan.

Uyansam rüyalardan bakınsam sen yanımda,huzur bulsam sevgi dolsam öpücük kondursam dudaklarına sen uyansan gülümsesen bana canım desen,

Ölüm gelmeden az önce seni görsem.
Son sözlerim olsa 
' seni seviyorum '
desem ve gitsem ...

                                                        





FATIH ERDEMCI - BEN OLMEDEN ONCE
Yükleyen mana_mana. - DiÄ�er müzik videolarına göz atın.

Hiç yorum yok:

Popüler Zırvalarım

wibiya widget