8 Mart 2010 Pazartesi

Son verdim kalbimin işineeeee, ama kimee Alooo sana diyorum


Al işte bugün gene ayrıldım hatundan   sözde tabi ona göre
ben ayrıldım dedikçe o burcuma bağlıyor yok sen değişirsin  ayrılmazssın gibi...
B.köyde el ele tutuşmuş havadan sudan konuşurken birden bire eh evlenince yalnız yatmıyacağız, demesiyle başladı herşey, evleneceğimi kim söylediki sana, dedim suratıma bakıp şaka yapıyorsun değilmi dedi,ben başladım anlatmaya. Bak sen bir hayal kuruyorsun ama bana hiç senin hayalin nedir sormuyorsun sırf sen anlatıp yaşıyorsun kendi başına, başladığımızdan beridir belki 40 kez söyledim durumumu evlilikten payımı aldım ne seninle nede bir başkası ile evlenmeyi düşünmüyorum dedimki sen her seferinde evlenememiz gerekmiyor ben böylede mutluyum diyordun,buna rağmen ben sana ileride böyle düşünmeyeceksin bu anlar sana yetmeyecek sen daha fazlasını istersin şimdiden bitsin diye kaç kez söyledim inana hatırlamıyorum.Sustu bir yer tabelasının önünden geçerken elini ayırdı tabelayı geçincede cebine soktu elini vermedi sonrasında bir müddet konuşmadan yürüdük bir parka geldiğimizde çay içmek için kafesine doğru gittik sonrasında susmaya devam etti içimden diyordum şimdi kimbilir haklı olduğunu savunacak neler düşünüpde hazırlıyordu kimbilir ?

' Bir kadının silahıdır gözyaşları ' demiştim.bir ara inanın bu doğru.
Ben bitti artık dedim gözlerime baktı bir süre çantasından çıkardı kağıt mendili önce gözlerindeki rimeli silmeye başladı bastırarak ovaladı biraz kafasını hafif çevirdi benden tarafa sonra kançanağına döndü gözleri başladı ağlamaya gözlerinden akan yaşlar okadar çoğaldıki bende mendilimi çıkardım uzattım ona, 3 yaprak mendil anca kesti yaşları.Bir süre sessizce bana baktı  kimbilir aklından ne geçiyorduilk kelimeyi ondan bekledim içimden dur şimdi o bir konuşsun döksün içindekileri dedim.Fazla sürmedi
'Sen dememişmiydin hani buralardan uzaklara gideriz ege olur akdeniz yada,seninle yaşarız hayatımızın kalanını
Beni benim kullandığım ama aslında yarısı benim olan cümlelerle vurmaya kalkıyordu iyi taktik ama hemen yalanlamadım biraz daha konuşsun dedim şaşırmış gibi bakarak suratına hafiften hayır dercesine kafamı salladım ama konuşmadım hiç. O sıraladı ardından neden daha önce ayrılamadığımızı beni neden sevdiğini onunda benim gibi dertleri olduğunu. Yok onunda borçları varmış  bak bende ailemle kalıyorum  işte benimde bir evladım var senin gibi neredeyse aynıyız yani diyordu...Çayından bir kaç yudum aldı susmayı tercih etti arada mendilide gözüne götürmeyi unutmuyordu hani gerçi yaş gelmiyordu gözlerinden ama o havayı veriyordu işte ( nekadarda komikti gülemedim bile )... Bir kadın seviyorum dediği erkeğini elinden gitmesin diye beş kelimeye on ekleyip uzattıkça uzatırsa sizce kaybetmek istemediğindenmidir gerçekten okadarmı çaresizdir Nekadarda  seni sevmiyorum artık seninle olmak istemiyorum dediysemde o hep aksini söyledi benim yerime sevebileceğini idda etti...sıkıldım artık uzatmalardan sevemeyipte sevişme isteklerinden günde yirmi kez aranmaktan her pazar sıcak yatağımdan kalkıpda istemediğim halde binlerce insanın içinde sevgiliymiş pozunu vermekten...tüm bunlar olurken o annesi ablaları ve arkadaşlarına bak benim bir sevgilim var, bak arıyor, bak geziyoruz, bak ileride evleneceğiz gibi saçmalıklardan sıkılmadan hep yenilerini eklemekten geri durmayan sevgi ve sevişme hastası bir kadın olup kendine acınmasını bile hoş karşılayan bir ruha sahip. Bazen bende kendime şaşıyorum nasıl bir insanımki tahammül edebiliyorum git dediğim halde giderken o geri geleceğini bile bile bitti demelerime rağmen ona kızamıyorum bağırmıyor dilimi keskin edemiyorum. İllaki kırmakmı gerek gözünün içine bakabaka ihanetmi etmeli başkasının elini tutarak, elimi hiç kaldırmadım bir kadına gerzek değilimki ama o bunumu istiyor ? gerçi yatakta iken çok kez kızartmışımdır kıçını şaplaklarımla elimin izi uzun süre kalırdı beyaz teninde oda yapma demez vur aşkım vur derdide gene ben rahatsız olurdum o darbelerden..
Başka bir çare bulmalı yok ne yaptıysam sonu gelmedi bu ilişkinin  daha bu yazıyı yazarken ben telefonuma üç çağrı düştü ikide mesaj ben açmadıkça o aradı olmadı mesaj attı yazmış.."   Ben giderken elini uzattın o neydi ? elimi tutmakmı istedin yoksa ?....."  aslında elinden biraz rahatsız araçtan inerken yrdımcı olurum hep o anda öyle yapıyordum ama gel görki ne düşünmüş bitmedi bu iş ben nekadar bitti dedimsede ona göre bitmedi bu kesin offf sanırım anca ölünce bitecek öyle görünüyor   dur yaw ya bben ölünce oda arkamdan gelirse ? al sana bi mevzu daha  yok arkadaş başka çare bulmak lazım önce o ölsün diye dilesemmi ...?


al işte gene bir önemli güne denk geldi Dünya kadınlar günü ile ilişkilendirdim mevzuyu bir kadının kalbini kırdım
gerçi onun çokda şeyinde ya :Pp

5 yorum:

aayla dedi ki...

arkadaşım hatun yapışmış sana. sevmediğini bile bile kendini kilitlemeye çalışıyor belliki. kestir at mevzuyu. kimsenin kalbini kırdığın filan yok. gerçekten ayrıldığını anladığında o sadece başarısız bir evlilik planı yapmış olmanın sinirini yaşayacak emin ol. seven insan bu kadar gurursuz olmaz çünkü. sen sadece hatunun evlilik projesinin bir parçasısın.
not: bu arada seni msn e eklemeye çalıştım aklımda kalan mail adresiyle ama doğru değil sanırım :)

agdabandi dedi ki...

yenı bı ılıskıye basladıgı su gunlerde ne yapmamam gerektıgıyle alakalı ıyı bı hatırlatma oldu. sagolasın

akasya dedi ki...

bi de sevgililer gününde yapmıştın di mi ? =)

TuTsİ dedi ki...

@Ayla O msn ekleme isteği seninmiydi zuuuhahhaaa iki saattir kafa patlatıyom yaw beni kim eklerki diye:)
**************
walla dediklerini onaylıyorum elbet aklım başımda yazdıklarımdan salak gibi görünsemde tabiki o kadar salak değilim yol verdim yoldan döndü kaç kez biraz bende kabahat elbet işime geldi bi aralar ama artık yeter dedim al işte iki gündür telfn habire yok cık olmaz hayır dedikçe uğraşıyor işetecem onu az kaldı sinirinden çatlayacak bitecek..
**********************
ahha @ağdabandınada kozmu verdik ne gitti yeni ilişkinin zavallı erkeği başına geleceklerden habersiz garibim :)
*****************
@Akasya habi yawşağın tekiyim ama hak ediyor beybi elden bişi gelmez

agdabandi dedi ki...

ya yok ıyılık yaptın bence ılıskının zavallı erkegıne. gercı aramayayım bın kere darlamayayım dıye benım canım cıkıyor ama olsun :D

Popüler Zırvalarım

wibiya widget