26 Mart 2010 Cuma

Tıka basa yerim heyvan gibi

K.F.C,sini yediğim   Mc dingıls King bırgırs pisahart gibi mekanları severim.
Birde türk versiyon ayaküstü yemek yiyebileceğimiz yerleri sıkça ziyaret ederim.
Bunlar genelde ; Ocakbaşı tarzı olan kırmızı ve beyaz et ürünlerinin alayını doyasıya yiyebileceğiniz mekanlardır,Arnavut Ciğeri, Et veya Tavuk döneri,Kokoreç,Midye dolma veya midye tava ....



Şişkoyuzamınakoyayım.blogspot adındaki adreste birkaç kısımız var kimi yazar ben bukadar yedim doymadım, yok aldım kiloları verimmi vermimi gibi burdan kıçımla gülüyorum ses geliyormu alooo.Len hepiniz oturun, dediğim yerlerde söyleyin ne isityorsanız yiyin aksırınca tıksırıncaya dek hepinizin yediği kadar bende yerimde benim göbeğe olur olan  ama idda bu  işte yerim hemde heyvan gibi yedi çüşş ohaaa denilecek kadar ama kibarcana yerim tabi gören iğrenmez sadece şaşar onca yemeği nasıl yedi bu neresine diye. Neyse ben gecenin bir vakti msn'de Rabbit ile yemek içmekten bahsederken içimden geçtide blogumda yer verim dedim onada yazdım inandımı bilmem ama Arkadaşlarımla bir idda üzerine girdik K.F.C'ye yedim üstteki kovada olan kanatları şu yandaki menüden sonra yedim yanında minik ekmeklerinden 2 tane birde salatasından ( o salataya bayılıyorum ) Sonuçta yersem hesabı arkadaşlar ödeyecekti ve Garrkkkk dememle bitti mevzu yedim içtim hesabı arkadaşa ödettim.
Brde sık gittiğim mekan vardır.Güngörende Bağdat ocakbaşı ki her gittiğimde o mekanda en az 3 porsiyon yerim ilk olarak ciğer söylerim sonra kuzu şiş ardından adana gelir bunlarla birlikte 3 ayran gider zaten arada kebaplar gelmeden mutlaka çiğköfte ve içli köfte götürürüm.En son olarak Künefe gelirki tadından geçilmez hani o bitince kolamı yavaşcana içerim bastırsın diye onca lezzeti miğdeye indirdikten sonra evin yolunu tutarım.
Babam derdi paranla bokmu yiyorsun lan diye KOKOREÇ'ten bahsediyor tabi bayılırım biterim Mutlaka kokoreç yapılan yerde Midye olmalı Bunları anlatırken ben, Rabbitim canımın içi karnı acıktı yazıkkk gecenin o saatinde aç bilaç uyuyacak :P  Sizlerde bakın durun  hayal edin arada Şu kısacık dünyada asıl keyif verenin Yemek yiyebilmek olduğunu asıl önemli olan neyi neden nasıl yediğinizdir Tabiki Sevişmekten sonradır yemek yiyebilmek zevki buda dibimin notu olsun

 
 

3 yorum:

Rabbit dedi ki...

bildiğin etkileyiciyi işaretledim! sabah oyh tutsi:D açım :D aç yattım zaten :D

Witchie of Stars dedi ki...

alacağın olsun, çok pis canım çekti, ki amaç da buydu sanırım, hedefinize ulaştınız bayım, tebrikler! Hıh!

TuTsİ dedi ki...

Hedef kitlem oburlukla övünen vede yakın yerlerde bu nimetleri bulamayanlardı
birine ulaştım Rapbitim
diğeride sen oldun Cadım ağzınız sulandıya o bana yetti wala
(pis gülen Smiley )

Popüler Zırvalarım

wibiya widget