21 Nisan 2010 Çarşamba

Balkan havaları...

Rumeli göçmeniyiz müziği neşeli sözleri kederli olan türkülerimiz vardır.
Baklavası ve böreği çeşitli olan,Türlü vede  enfes  mutfağı ile övünen,kimine ağır adetleri görülen milletiz rumeli evladıyız.Şivemiz komik gelir ama herkesinde dilindedir.
 Osmanlının torunları, canım ülkemin yerlisiyiz göçeriz dünya üzerinde her millet gibi doğduğumuz yer Vatandır,  Anadolu anavatandır.
Rumeli türküleri denince aklınıza gelenler türkçedir birçoğunu duymuşsunuzdur burdakiler duymadıklarınız .
Müzik evrenseldir lafının arkasına sığınıp  kulaklarınıza sunuyorum.

Yağmur yağar


Hati kadın




Ayde mori




Mavrova



Bitola



MIRS



Ederlezi






Tavşanım pek üzgün kırgın halsiz uykucu görüyorum seni
dinle bunları açıl biraz İP den girdiğini görüyorum F.S kapatmışsın msn çalışmıyor SMS atıcam kontör yok :Pp bitmişiz ulen















2 yorum:

Profösör dedi ki...

süper müzikler.. İstifade ediyoıruz. Teşekkürler..

TuTsİ dedi ki...

Beğendiğinize sevindim ben teşekkür ederim efendim saygılar.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget