13 Nisan 2010 Salı

Blogda hikaye yazmak istermisin ?

Başlık anketörlerin teklifi gibi durdu ya neyse efendim olay şu.
Bir süredir aklımda olan bir konu bu.
Bir hikaye yada roman gibi başladı ki ben 5 kelimeyi yan yana getiripte nokta ve virgülden başka birşeyi bilmeyen onlarıda neresine koyacağını zar zor bulan,ilköğretimde türkçe ve güzel yazıdan çakmayan kişi , birde böyle işlere girmek isterse varın siz düşünün o hikayenin halini.
Aslında niyet şu,  ben birkaç kelime yazarım başlangıç olarak ardından bir başkası devam ettirir sonra bir diğer arkadaş sıra yada karışık haliyle bir hikayeyi herkesin bakış açısı ile bu hikayede yaşadıklarınızdan veya düşlediklerinizdende olabilir isterseniz madabadınızdanda uydurabilirsiniz size kalmış. Sonunda ortaya çıkan herkesin eli parmağı olacağından  hergün yada arada uğrar olsakta bloglarımıza birkenarda bizlerden birşeyler bırakabilmektir amaç. 
İlgilenen arkadaşların yorum kısmına ilgilendiklerini belirtmesi yeterli olur.
Ha tabi kimse iplemezse  oda var elbet bu konuda burda kapanır birdaha böyle işlere girmem girersem hikaye kitaplarıda bana girsin der noktayı koyarım.




DibinNotu:
son kısımdaki yazdıklarım olsun diye yazmayanada roman kitapları  ....

5 yorum:

C3Moi dedi ki...

şu Nü art ın altındaki girip çıktıklarımın arasında yer almamam beni rahatlattı :D

Rabbit dedi ki...

ipliyorum efenim!

TuTsİ dedi ki...

Maksat comics olsun
yoksa sanada arada girip çıkıyorum ammmaaa
Sen birde bana girenlere bak sende varsın orda :p

TuTsİ dedi ki...

İplenmek güsel şey
Rapbitim

Scarlet dedi ki...

ahaa ne güzel bi fikirrr rabbitime katılıyorum:))

Popüler Zırvalarım

wibiya widget