13 Nisan 2010 Salı

Hafta sonu eğlencesi

 Pazar sabahı tabiri caizdir elbet karga bokunu yemeden kalktım.
 İnternetin olmayışı sebeplerden biridir erken kalkmamın ya buda güzel aslında.
Önceden belirlenmiş bir plan vardı gerçi ben hiç plan yapmam yaptıklarım tokat gibi çarpar yüzüme sonrada derim bak buda olmadı ondandır artık yapmamam yaşar giderim öylece.
Neyse efendim semtimin ana caddesinde yürüyorum otobüs durağına varacam diye birden kalabalık gördüm bir mağzanın önünde nerdeyse 60 kişi var ( hee saydım ) meğer hafta sonu ucuzluk varmış o boku kargadan önce onlar yemiş kalkıp sıcak yataklarından gelmişler birkaç teknoloji harikası alayım diye o rüzgarlı havada bekleşiyorlar mağza açılsında saldıralım açlar gibi sanki ekmek satılıyorda.... Sözde boğaz turu yapacaktık hatun ile onun firkiydi gerçi bende hafiften gazladım severim boğazı istanbulu'mun ama hava müsait değil neyapsak diye düşünürken aklıma haftalardır gitmek istediğim ama her seferinde yer yok beyfendi malesef dedikleri film geldi.
Ata demirer iyi hoş çocuk seside güzeldir hiçbirşey yapmasada o suratındaki mimikler insanı keyiflendiriyor  birönceki osmanlı ile alakalı filmini pek beğenmemiştim ama son birkaç gündür söylediği şarkı mp3 olarak kulaklarımda birde merak var tabi seanslar full çekiyor açtım telfnu hatuna dedim gel METROPORT denen AVM ye gerçi OLİVİUM denen yer hemen dibimde ama neden 12 lira vereyim iki kişiye o fiyat vermek varken ?  Aklımı seveyim olayı yani erkenden gidip biletleride aldım hatun gelmeden gezdim biraz birkaç mağzada çalışan birkaç güzel kızla anlık kesişmeler yaşadık. Kaçamak bakışlar vede tatlı tebesümler , Allah nede güzel yaratmış bıdı bıdı bla bla  neyse hatun geldi önce bir kahvaltı yaptık ardından uzakta olsa sahil manzarasına baktık sinemanın cafesinden sonrasında seans gedli ve girdik salona onlarca insanla birlikte.Arkadaş filmin başlangıcı daha saniyeler 1. dakkayı bulmadan insan bukadarmı güler ?  Herkes işini yapar her satıcının alıcısı vardır diye ekler ve lafı  CEM YILMAZ  & ŞAHAN GÖKBAKAR  ikilemesinin yaptıklarına az buz saygı duyar yinede ATA'nın yaptığını dahabi başarılı bulduğumu yazarım şu bloga. Gidin görün seyredin gülün derim  birçok kişi nedene Cem yılmaz'ın filmlerinde küfürden şikayet eder  Şahanın filmlerinide yapmacık bulur' larmış,Valla bu filmde küfürde yok yapmacık hareketlerde işin içinde Demet akbağ var birde birçok tiyatro sanatçısı herbiri hakkını vermiş filme gülmekle başladı film öyle devam etti sonuda gülmeyle bitti pek keyifle ayrıldım salondan herkese tavsiye ettim desem yalan olmaz hani derimki gidin izleyin filmi dünyanın dertlerini o saatlerde unutuyor insan Ata demirer yapmış gerçekten takdir ettim.
izlesene.com
 


DibinNotu:
Filmden kıssa yazmak istemedim Fragman yeterli gördüm.
Birde Firefox kasıyor pc'yi Opera kullanıyorum ama oda birçok şeye izin vermiyor blogda,
Bir hata sorun görürseniz bana bildirirseniz memnun olurum.  

Hiç yorum yok:

Popüler Zırvalarım

wibiya widget