22 Nisan 2010 Perşembe

İnsan denen azgın

Yedi genç kız,
Henüz okula giden yaşıtları ile oyunlar oynayan, bildikleri sevgi onlar için,
anne baba kardeş, arkadaş sevgisi ve daha bu yaşlarda sevgiden mahrum kalmış gözü şehveti ile dönmüş insan müspettesi yaratıkların iğrenç musallatlarına maruz kalan yedi küçük kız çocuğu.Hayata başlamadan, hayatları kararan fiziksel ruhsal bozulmalarla ömürleri geçecek olan o küçük kızlar bundan sonra nasıl sevebilirlerki?
Neden insan insana böylesi iğrençlikler yaparki ?
Onlarda evli, karısı, kızkardeşi,kızları olan babalar dedeler ve bıyıkları terlememiş çocuklar değillermi nasılbir zihniyettir bu anlamıyorum.

Evimin önünde oynayan çocukları görüyorum her akşam neşe içinde ordan oraya koşuşuyorlar çocukların kahkahalarını duydukça ben tebessüm ediyorum bazen diyorum bakkaldan biraz şekerleme ve sakız alayımda şu çocuklara vereyim sevinsinler sonra aklıma onca olan olaylar geliyorda tedirgin oluyorum,Geçen sene olan bir olay vardı.Adam bir sokaktan geçiyor ayrıldığı eşinin yanında olan kızına benzer bir kız çocuğu görüyorda yol ortasında dona kalıyor o kızı gözleriyle takip ederken mahallenin sözde delikanlıları adama çatıyor sapıkmısın niye gözlüyorsun lan kızları diye dövüyorlar adamı karakolda bitiyor olay gerçekler çıkıyor ortaya, adam uğradığı saldırıyla kalıyor orda bitiyor mevzu.
Nekadarda namusluyuz
Nekadarda doğrucuyuz
Nekadarda İnsanız

3 yorum:

C3Moi dedi ki...

abi hani yapmamıssın. yapalım şu ilginizi çekebilir dalgasını ya

FındıkK dedi ki...

ben de okudum haberi sabah sabah günümün içine sıçtı resmen. düşündükçe kafamın içinde yüzlerce görüntü beliriyor.işimize geldiği gibi namuslu bi milletiz, kimse duymayacaksa da her boku yeriz. dünyanın her yerinde var elbet bu sapkınlıklar ama en çok da orta doğuda işte.. biz de bu ortadoğu cahilliğinden, hayvanlığından kurtulamayız. dinlerin hepsinin buraya gönderilmiş olmasının bi sebebi var yani.. neyse, sözün özü; çok afedersin tabi ama başka şekilde anlatılmaz, bu pezevenklerin hepsini bulup t.şaklarından tavana çivilemek istiorum.

TuTsİ dedi ki...

C3Moi #
ben birkaç kez denedim ama link yada tag felan vermedi sıkıldım vazgeçtim
diğer gadgetleri inceledim benzerini bulamadım yarın akşam tema felan değiştiricem o zaman
rahatsız ederim seni kardeşim.
**********************************
FındıkK #
iki kişinin razı olarak yaptığına kimse laf etmez onların tercihidir.
Ama bu yaratıklar birkaç tl ye yada şekerleme ile kandırmışlar resmen, uzun süre faydalanmışlar.
Doğusu batısı yok bunun elbet sapık sapkın olanın, duyulanlar bunlarda ya duyulmayanlar kimbilir neler var yazık.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget