20 Nisan 2010 Salı

Nefret ediyorum

***  Herhangi bir yerde yanımdaki hatuna bana rağmen gözünü dikenlerden

*** Parasını verdiğim halde yeterli hizmet veremeyenlerden

*** Topu topu 25-30 yıl yaşamış ama bu yaşıma rağmen diyenlerden

*** Birkere mallık edersin, iki kere edersin, üç olunca mallığa alışırsın diyenlerden

***  PC min a.q  kasmasından habire kapanmasından

***  Yaz planları yapmaktan

*** Yazdıklarımdan dolayı yanlış anlaşılmaktan

*** Nefret etmekten bile nefret ettim anla işte...

9 yorum:

FındıkK dedi ki...

anladım. acını paylaşıorum tutsi. teyk it iizi meeen!

C3Moi dedi ki...

*** Yaz planları yapmaktan mı. olur mu ya. :D

TuTsİ dedi ki...

C3Moi#
Benimki gibi iş sezonu yaza gelirse birde kısıtlı zaman vede olanaksızlıklar içinde çırpınırsan Yaz denen güzelim mevsimi şimdiden berbat edersin
zaten yaz dediğin 1 ay benim için

finduk # acımı paylaşıma açıcam zati bakalım ne acılar çekecem daha

Witchie of Stars dedi ki...

1 aydan uzun tatil sıkar zaten adamı, boşversene.

Hizmet vermeyi taahhüt edip de beceremeyenlerden ben de nefret ediyorum! Hele ki "Madem beceremeyeceksin o zaman sen git de bir bilen gelsin" dediğimde suçlu olmaktan iyice nefret ediyorum!

Yazdıklarımdan dolayı yanlış anlayanlar zaten yanlış anlamaya meyillidir, "Ey cadı sen neden böyle dedin" diye gelip sormayana müstehak, benden uzak olsun zaten!

Immm, nefret etmek de aslında gerçekten çok nefret edilesi bi duygu, haklısın.

MeL' jones dedi ki...

Harbıden aynı ben ama erkek halım moduna grdm ehu:)

MeL' jones dedi ki...

Ohaa! ben senı ızlemıyomusum...
bız ızlesmıyomuyduk!
:)
yaa bu nefret ettıklerıne ben de ayar oluyorum :/

lazanya dedi ki...

heuheuhe hepsine katılıyorum hepsineeee

siktirella dedi ki...

yazdıkların yüzünden yanlış anlaşılmaktan mı?ya nefret edeceğine,siktir et daha iyi.seni yanlış anlayanın yanlışlığı o...koyver gitsin be tutsim

FındıkK dedi ki...

tutsican, ööle deme yazık. iyi bekle iyi gelsin yaw. depresyona mahal yok. no pain! no pain!

Popüler Zırvalarım

wibiya widget