16 Nisan 2010 Cuma

Psikopatın kralı olmuşuz pehhh

C3Moi  yazmış Psikopatım diye ondan geldi aklıma bir iki zırvalayayımda yatacam artık Blog..
Tv'lerde DELİ YÜREK adında dizi gırla seyredilirken ben ve Yavuz diziden önce toplardık birçok veledi başka yerde sürtmesinler gelsin çay kahve içsinler tv başında eğlensinler diye uğraşırdık.Dizi bittikten sonra herbir velet dışarı birer miroğlu olarak çıkardı ceket omuzda ellerinde tesbih gezerlerdide sigarayı yasak etmiştim onlara.Birçoğunun arkasından koşardım gerçi hiçbiri akrabam yada komşum değildi tek gördüğüm yer tv seyretmek için geldikleri mekandı.
Biri öğretmene bıçak çekmiş tabi haber uçunca okula koştuk öğretmeni ikna etmek için adam deli danaya döndü 10 dakika sonra müdüre yalan yere yemin ediyor efendim vallahi yanlış anlaşılma var yok o çocuk bana bıçak çekmedi hem o elma çakısı gibi birşeydi,  adi yalancı öğretmen bey göt sıkışınca böyle ötersin tabi.
Birine dergi satmış ama parasını alamamış bir velet geldi 'ağbi adam aldı dergiyi ama para vermedi kime gidersen git dedi bana ben şimdi parayı cebimdenmi vericem diyor ' Yok koçum ben o derginin parasını alıcam üstüne sana bahşişde verdiricem dedim aynen öyle yaptım çocuk nasıl hı ? demedi bile parayı görünce dergiyi alan adam her ay 3 dergi parası beleşten veriyordu artık çocuğa.
Binanın giriş katında çaycımız vardı çevirmiş veledin tekini yakasından tutmuş aklınca uyarıyor 'olum biz burda boşunamı dükkan açtık he niye odada çay yapıyorsunuz siz bundan sonra çayı benden alacaksınız ' bana söylediklerinde adam yerinde yoktu  bende kapıyı kırıp ocağı dağıtmak zorunda kaldım adam orda olsaydı belki daha fenası olacaktı, birdaha çay mevzusu olmadı.
Yavuz; 1.92 boyu gayet iriyapılı bir kardeşimizdir mavi gözleri kalın kaşları sert mizacı ile zaten karşısındakine bakması ile ürkütür öyle bir tip sözde o beni frenlemesi lazım ama ben adım atınca o koşuyor ben onu frenlemek zorunda kalıyorum hep.  adamın biri yanımızdan geçmek üzere o esnada Yavuz hararetli şekilde sanki tartışır gibi bana bir olayı anlatmakta adam buna hafiften çarptı afedersin kardeşim dedi hatta ama Yavuz, lan a.q evladı ağbime birşey anlatıyordum ne çarpıyorsun dedi ki derken zaten tokat adamın suratında patlamıştı ayağının altından zor aldım adamı arkasına bakmadan kaçıyordu zavallı,   
Yeşil ışık yanmış karşıya geçmeye çalışırken, bir araç geçmek için sabırsızlanıyorduki Yavuz kaputun üstüne yumruğunu koydu elini kaldırdığında kaputun yamulduğunu gördüm o esnada Yavuz herifin gırtlağını sıkıyordu halbuki benim yapmam lazımdı ya yinede adamı kurtardım ondan.
Veletlerden biri bir kızı seviyormuş kızın ağbisi ve babası veledi dövmüş bir güzel heryanı mor geldi yanımıza anlattı olayı, Kız babasının dükkanına gittik ayıptır yaptığın demek arayı bulmak için insanız ya , adam sopayla karşıladı bizi Yavuz deliye döndü camı çerçeveyi kırdı tabi adamın sırtında o sopayı kırdıktan sonra.ağbisini bulsak onuda dövecektikya kaçmış it.
Psikopatlıktı serserilikti bize uymayanı uydurmaktı siz nederseniz deyin ama genelde yaptığımız şeylerden sonra saygı gördük göt korkusu çekenlerden ama hep merak etmişimdir bir allahın kulu neden polise başvurmadı ?  Dişini göstereceksin derlerdi havlayan it ısırmaz o havlarken sen ısıracaksın oda doğru gelirdi öylede oldu hani.
Yavuz  şimdi askerde akıllanmış biraz herşeye kızmıyor birde manita yapmış tabi manitası ondan sinirli asabi, biri diğerine uyuyor diğeri ötekini dizginliyor öylede olmalı.
Ben, eski ben değilim artık kimseyi korkutmuyor, dövmüyor, kırmıyorum yumuşadımmı ne daha bi insancıl oldum sanki ne psikopatlığım kaldı ne sertliğim pisi oldum gibi sanki.



Dibin Notu:
Bazı şeylerin yanlış olduğunu yıllar sonra anlasanızda siz yinede etrafınıza anlatın usanmadan belki birileri yanlışa düşmeden kurtarmış olursunuz...

3 yorum:

Tuuce dedi ki...

vayy be sen neymişsin ne olmuşun iyi olmuşun ama böyle eskisine göre..

yavuzda yaptıklarının ahını almış belli aynı şekil g.t korkusundan o da askerde adam olmuştur merak etme :))

ayrıca yazını okurken cebelleştim resmen kör olcam sayende..

TuTsİ dedi ki...

Dalgalandım da duruldummm nırınınımm
geçti o dönemler bi dizi vardı hıyar eskiden kimle ne mevzusu varsa gidip özür diliyordu hani onun gibi yapmaya kalksam diyorum çok dayak yermiyim aceba ?
Yazı ve arkaplan felan için sory
bi dahakine iyi bişey düşünürüm elbet

C3Moi dedi ki...

benim gibi biri çıksaydı karşına nyse :)))

Popüler Zırvalarım

wibiya widget