26 Nisan 2010 Pazartesi

Sevenin gözünden

Sırf ben istedim diye gözlerinin üstüne far çekmiş, 
ruj sevmiyor ojede kullanmıyor ' beğenilmek istemiyorum ' diyordu. Sarı saçlarının arasında benim saçlarımdaki kadar kırlar vardı,parmaklarımı saçlarının arasından gezdirirken  avucum boynuna geldikçe ürperiyor canım diye mırıldanıyordu.Tek istediğim seninle birlikte sakin biryer gidelim aşkım,herkesten uzağa gidelim yoruldum seninle olmak derdim nolur gidelim. Onca sıkıntıya rağmen sadece beni düşünüyordu ve dört yıldır birlikte olduğumuz halde sadece birkaç kez sevişmemize rağmen ben bunada razıyım diyordu,sevişmek değildi önemli olan birlikte olduğumuz anlardı bize huzur ve mutluluk veren,  gülümsedim dudaklarına öpücük kondurdum seni seviyorum aşkım diye fısıldadım kulağına gülümsedi biliyorum aşkım dedi .
Sevgi katlanabilmekti, uzlaşabilmekti,razı olmaktı acılara sıkıntılara,sırf sonunda birlikte mutlu olabilmek adına.
O son gelmeden kendi sonu geldi zayıftı kalbi birgün beni yarı yolda bırakacak diyordu ve dayanamadı acılara ogün geldi, son nefesinde fısıldadı ' bekliyorum aşkım'
mavi gözlerini kapattı sonsuza dek dudaklarında tebessüm vardı,kızmak geldi içimden önce,sonra içimden geçti öylesine ' desene ömrü sensiz ama heran seninle tamamlamak zorundayım şimdi ' tek damla düşmedi gözlerimden  gözyaşlarımı içime akıttım.
Sevgili sen ilk sevgilim değildin,  bana kızma ama sonda olmayabilirsin aşkım. İnan herbirinizi aynı yürekle sevdim hiç ayrım yapmadım ben sevildikçe varım sizler bende sevdikçe var olacaksınız.





2 yorum:

siktirella dedi ki...

kızmaz hiç merak etme:)çok güzeldi,eline sağlık

TuTsİ dedi ki...

Eksik ve kusur, tabiri caizse sürçi lisan etti isem avfola

Popüler Zırvalarım

wibiya widget