12 Nisan 2010 Pazartesi

Ttnet denen meret

Halen canım ülkemde İnternete bağlanmak için bir telefona ihtiyaç duyuluyorya yazıklar olsun diyorum.Birde verilen onca paranın boşuna olması yakıyor inasanın canını.

Ttnet kimbilir kaç kişinin daha internet bağlantısını hiç ettinde dakikalarca telefonda zırvalıklarınızı dinlemek zorunda bıraktın milleti.
Arkadaş onca para verdiğimemi yanayım hattınız açık beyfendi modem ayarlarınızı kontrol ettinizmi ? diye soran telefonun karşısındaki sözde kibar hanımın beni aptal yerine koymasınamı ? Bozuktur belki dedi kardeşim, gittik birde yeni modem aldık ben hala ısrarla bu pc DNS algılamıyor bu kesin ttnetin bir dengesizliğidir dedikçe kardeşim kablolarla kafayı yorar galiba dns nin kablodan gelemediğini düşünüyor olmalı ne alaka ise, Tt netin elemanıda abuk sabuk konuşmaya devam ediyor resmen çıldıracağım.
6 sene evvel bir ttnet çalışanı şakk diye anladı derdimi kısa ve öz anlattı http:/ kısmına şu numaraları girin çözüm kesin beyfendi demişti ama şimdiki çalışanlar sadece pas atıyorlar birbirine, çözmek ne kelime beyfendi sizi teknik servise yönlendiriyorum ayrılmayın  hadiya alla ala sen önünde yazılı kağıttan oku tabi hiçbişeyden anlama salla teknik servisine a.q. Teknik servis dediği kişiler ise yerinde olmadığından ulaşabilecekleri telfn numarası isteyip biz sizi ararız diye kapatıyorlar.
Velhasıl kelam kısa aralıklarla girebilsemde  toplamda 7 gün internete girememe gibi bir sıkıntı yaşadım,Ttnetin yeni uygulaması borcu ödenmemiş faturanın hattı kesilecekmiş iyide a.q yavş. alamadığım hizmeti bana nasıl geri ödemeyi düşünüyorsunuz ? hıı düşünmüyormusunuz tabi ne beklenirdiki allan soyguncuları lan yoldaki gaspçı sizin kadar arsız değil  kaliteli hizmet verdiği iddasındaki  TTnet bence adisiniz hizmet olarak tabi.Buradan sallayabildiğim kadar sallardımda neyse içimden sallim biryeriniz kaşınır nasılsa...
 Çalmayı istemediğimden Wilan kullanmıyorum başkasının sırtından geçinmek değil derdim parasını veriyorsam hak ettiğim gibi kullanmalıyım hak verilen kadar ama nerdee.

Hiç yorum yok:

Popüler Zırvalarım

wibiya widget