12 Mayıs 2010 Çarşamba

Aşk acıtır.

En iyi anlarımızdan birinde farkettim, o uysallaştı resmen,sıradanlaştı sevgisi, ilgisi
'aslında mutluyum ' derken 'aslında' kelimesi mutsuzluğunu anlatıyordu.Bağlandı ve ben ne yaparsam ki yaptıklarım hep onun isteklerini yerine getirmekten başka birşey değildi,o mutlu olsun o gülsün,osevildiğini bilsin,o benim en değerlim olduğunu anlasın diyedir hepsi,sıradan bir ilişki olma yolunda iken birlikteliğimiz,ben sebepsiz durduk yere sudan bahanelerle tartışmaya isteklerini görmezden gelmeye başladım,kimi zaman bağırıp çağırdımda.
Gözlerinde gördüm sevdiğine olan inancı sorguladığını,aklı karıştı,bir rüyadan uyanmış gibi hallere girdi, kimi zaman elleri titrer oldu,bazende sesini benden fazla çıkardığıda,ama hep son an gelmeden bırakırdım oyunu ve sıkıca sarılırdım ona,öperdim yaşlar dökülürken gözlerinden ıslanmış dudaklarını ,sevişmeler başlardı sonrasında daha bir istekli ve fazlasıyla zevkli.O da anlamıştı ne yapmak istediğimi bazen o başlardı sebepsiz tartışmalara biliyorduki sonu daha fazla sevişmelerle bitecekti. Nekadar acı gelsede yaşanılanlar aşkımızın taze kalması için razyıdı oyunlara biliyorduki herşeyin bir sonu olduğu gibi aşkımızda bir gün bitecekti.
Ve bitti yüreğinde başka bir acı ile gitti.

7 yorum:

Tuuce dedi ki...

öff akşam akşam içimi kararttın yani saol beter oldum :))

TuTsİ dedi ki...

Senin rus kızlar gibi iç açan bir yazı değil malesef :))

sewimsizbilgin dedi ki...

Güzel bi yazıydı. eline sağlık. Umarım gerçek değildir.

Tuuce dedi ki...

rus olsun da neyden olursa olsun diyenlerden misin sende yoksa :))

TuTsİ dedi ki...

bildik bir şey diyeyim.
yerli malı yurdun malı herkes kullanmalı.
derim anca

Arif Cihat dedi ki...

Cok etkilendim yazindan. Guzel olmus.

Sevgiler.

TuTsİ dedi ki...

@Sewimsizbilgin
Teşekkür ederim
Biraz gerçek biraz hayal ürünü bir yazım işte.

@Arif Cihat
Teşekkür ederim kardeşim
Hoş geldin sende

Popüler Zırvalarım

wibiya widget