2 Mayıs 2010 Pazar

Blogda hikaye yazmak...( Hazırlık )

Merhaba
Bugün başlıyoruz.Birkaç blogyazarı arkadaşımız ile blogda hikaye yazıyoruz.
Dilerseniz sizlerde katılabilirsiniz.
Tek yapmanız gereken  hikayenin devamını yazmanız.
Hikaye bir blogda 1 hafta süre ile kalacak hikayenin devamını yazacak olan blog sahibini bir link ile belirleyip ordan okuyacağız.Sonra sıradaki blogyazarı gelecek böylece hikayemiz bittiğinde yeni bir hikaye ile başlarız.Fazla uzun sürmeyecek sonuçta bu bir hikaye.
Hayal gücünüzü kullanın yaşanmış olaylarda içerebilir sizden yada bir başkasının anılarıda olabilir.

Katılmak isteyenler yorum kısmına belirtirse sıralamayı yapabiliriz.
Düşündüğünüz, birkenarda var olan yarım kalmış hikayelerinizde olabilir. 

Birçok tecrübeli blogyazarı var,eminimki  ellerine su dökemem ben sadece başlangıç yapıyorum gerisi sizlere kalmış ve sizlerden öğreneceğim  sevgi ve saygılarımla.



Ödül felan beklemeyin tek ödül kendinizden birşeyler meydana getirmenizdir bununla gurur duyun  o size yeter :) 

İletişim için:
http://453km5saat.blogspot.com/   blog sahibi arkadaşımızla irtibata geçerseniz mail adresi alttadır.

rabpit107@gmail.com 

14 yorum:

Tuuce dedi ki...

zevkli gibi görünüyor kimin fikriydi bu :))

TuTsİ dedi ki...

Fikir benimdi
birkaç kişiyiz şimdilik
senide bekleriz Tuuce

lazanya dedi ki...

çok isterim kiiii :)

tropik rûya dedi ki...

tamam benim adım yazılmıştı zaten değil mi =D

Emine Albayrak dedi ki...

interesting...olalallaaa:)

sophie'nin dünyası dedi ki...

ben de varım.yani olabilir miyim?

Rabbit dedi ki...

olabilirsin mail at

TuTsİ dedi ki...

@ sophie
Elbette olur memnun olurum.

rabpit107@gmail.com

arkadaşımızla irtibat kurmalısın.

Junkie. dedi ki...

istiyorum itiyorum :D

TuTsİ dedi ki...

@ Junkie

bekleriz efem mail atmanız yeterli.

Choke dedi ki...

E hoşgeldim o zaman dimi Tutsi?

TuTsİ dedi ki...

Choke
hoşgeldin elbette.

Choke dedi ki...

İnanır mısın şimdi ne yapacağımı anlamadım. Nolcak şimdi? Kaçıncı sıradayım ben, helecanlandım.

TuTsİ dedi ki...

@ Choke üsteki maile yaz,Rabbit sana dönecektir.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget