13 Mayıs 2010 Perşembe

Bugün onun doğum günü

Birlikteliğimizin son dönemlerinde beni duyarsızlıkla suçlardı ben duygusuz,hissiz,latife,iltifat bilmez biriymişim öyle derdi.
Evet önemli saydığı günleri es geçmeye çalışırdım hep unuttum yahu derdim,son kez çiçek almıştım ona oda evliliğimizin yıldönümüydü, 

Bendim ona şiirler yazan 
Bendim hiç duymadığı iltifatları kulağına fısıldayan 

Bendim o her hasta olduğunda yanında olan
Bendim ilk maaşımla borcumu ödemek yerine en sevdiği şeyi alan
Bendim onun için 3 kişiyle kavga edip kemikleri kırılan


Her önemli günün öncesinde  o hır çıkarır kavga eder güzel saydığı günü piç eder de bunları unutur ve benden hatırlamamı isterdi halbuki, ona her özel gün için hediyeler alan ama hiçbirini vermeyen.
yine bendim oda bunu bilmezdi
Ey sevgili biliyormusun ben birtek ayrıldığımız günü hatırlamıyorum.

13/05/1973  sen doğdun
24/11/2001  tanıştık
03/04/2002  ilk öpücük

14/02/2003  birlikteliğimizin ilk sevgililer günü 

20/04/2003  ilk kavgamız
29/06/2003  evlendik
27/07/2005  yavrumuz doğdu
11/09/2007  son kavgamız 
00/00/0000  ayrıldık.

Doğum günün kutlu olsun sen duymasan görmesende ben hersene bizim şarkımız ve minik pastamızla kutlarım ve aldığım hediyelerini diğerlerinin yanına koyarım kimse bilmeden.

6 yorum:

tropik rûya dedi ki...

Çok çok fena oldum be ben :( ne diyeceğimi hiç bilemiyorum.
Bu gün benim erkek arkadaşımın da doğum günü ve o da benim yanımda değil.
Herşeyin hayırlısı be, Tutsi. Allah çocuğunuza uzun ömürler versin...

TuTsİ dedi ki...

Olana
ölene
çare yok
ve Amin..

sophie'nin dünyası dedi ki...

bir garip oldum gece gece.
sızısı çok net bir anlatış.
bizler gibi o da bilsin istedim bir an bunları,
ama belki de en güzeli böyledir ha...?

TuTsİ dedi ki...

en güzeli böyle evet
belki diyorum,
oda benzer şeyler yapıyordur
aptalın tesellisi işte.

Rabbit dedi ki...

canım yandı desem tutsi? canım yandı..

cerenkıral dedi ki...

tutsi beni bildiğin yakıp öldürdün kuzum.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget