15 Mayıs 2010 Cumartesi

Cesaretin varmı seninde ?

Ansızın yanımda bitiverdi o güzel kız.
'Senin üst dudağın ince alt ise fazla iri değil, ben dudağı kalın erkekleri severim yani malesef bebeğim '
dedi ve masasına doğru yöneldi ardından bakakalmıştım,mademki bu sözleri tanımadığı ama yarım saattir kendini süzen bir erkeğe söyleyecek cesareti vardı o oturduğu an yerine, ben kalkıp yanına gittim  kulağına eğilip
'Evet dudaklarda bir bütünün parçasıdır ama son işi onlar görmez bebeğim, görünene aldanma  ama yinede sen bilirsin' deyip yerime geçtim. 
o andan sonra ona bakmadım bile elimdeki dergiye odaklanmıştım.Birkaç dakika geçmeden masama yaklaştı elindeki küçük notu üstü kapalı şekilde masaya bıraktı,beni çok geç arama olurmu ? dedi arkasını döndü kapıdan çıkıp gitti...

7 yorum:

cerenkıral dedi ki...

haydeee

TuTsİ dedi ki...

haydeee
derken ?

şaşırmak gibimi
hade len ordan

der gibimi :Pp

tropik rûya dedi ki...

daha çok woow gibi ;)

cerenkıral dedi ki...

haha yok ne kızlar var dünyada beaaaa der gibi :))

Adsız dedi ki...

blogunu okurken pulp fiction soundtracki calmasi beni inanilmaz sinir ediyo..biktim artik o sarkidan...

TuTsİ dedi ki...

@adsız
3 şey yapılabilir aslında
ya sen sonraki müiği seçersin
yada ben o müziği kaldırırım
yada
1 kişi daha derse ok söz kesin kaldıracam o şarkıyı

qTropikk
woooww daha neler var beybi aklıma geldikçe yazıyorum da bazen saf olan kızları görünce şükrediyorum hala varlar diye

cerenkıral dedi ki...

sonuncusu @tropik değil @ceren hahahahah

Popüler Zırvalarım

wibiya widget