29 Mayıs 2010 Cumartesi

Fethin fatihi günün önemi

Benim doğum günüm bugün.
Beni doğuran anneme sebep olan babama ayrıca teşekkür ederim.Siz olmasaydınız ben olmazdım.Üretimde fazla emek sarf etmesenizde büyütmekte çok emeğiniz var sağolun.
İstanbulun fethi gibi bir günde beni doğurmuş annem brawo kadına denk getirmiş doğum saatide saldırı saati ile aynı olması başka birşey tabi :p
Efendim Tarihi mevzuları bilmeyen googleden arasın şayet bir kitap okumak dahi zor geliyorsa,buradan Fethin başlangıç ve müthiş finalini anlatmak istemiyorum.
Mayıs 22--  Haziran 21 arasındaki İkizler burcuna denk gelen tarihte doğmuş olmak,kız arkadaşımın gazıyla burç özelliklerinde kendime bir hal biçmeye çalışmak gibi dertleri gençliğimde bırakmıştım.
Ama biliyorumki İkizler burcundan olanın diğerlerinden hep bir fazlası vardır.
Neyse efendim bir iki foto minyatür tarzı ekleyeyimde günün mana ve önemine cuk otursun.
 



çokda mühim değil hani ama şöyle çikolatalı bir pasta olsa fena olmazdı
amaPembe almışlar bunada şükür :) 

18 yorum:

enk dedi ki...

guzel bigun havali bi dogum tarihin varmis yeni yasin hayirli olsun,nice mutlu yillara:))

bende 10 KASIMDA dogmusum :))

TuTsİ dedi ki...

gülsemmi ağlasammı gibi birşey senin doğum günün :))
teşekkür ederim enki
eski yaşımı hiç sevmemiştim zaten yenisini merak ediyorum bakalım nasıl geçecek :p

Zeyno dedi ki...

Hayatın da hep iyi(ki) ler olsun. Burçlar dan anlamam ama ikizlerin uzak durulması gerektiği bir burç olduğu söylenir! Şaka şaka :) Doğum günün kutlu olsun...

TuTsİ dedi ki...

@Zeyno
Teşekkürler
kaç iyi ki kaldı acep

Akasya dedi ki...

doğumgünün kutlu olsuunnn

TuTsİ dedi ki...

@Akasya
teşekkürler akasyam :))

İlknur dedi ki...

Nice yıllara tum sevdiklerinizle...

Annenizi tebrik etmek lazım normal dogumla bu tarihi tutturdugu için:) zira simdikilerin özel gün doğurma cabalarını görünce :P

enk dedi ki...

aynen öyle tek artisi kimse unutmuyor,eksisi daha fazla tabi bayat bayat espirilere magruz kalmak gibi ama napalim idare ediyoruz..:))
eskiyi unutturup guzel bi yil gecirirsin umarim..

Tropik Rûya dedi ki...

Ooo belli oldu, senin bunca inceliğinin, arkadaş canlısı oluşunun ve kızına aşırı düşkünlüğünün sebebi :) babam da ikizler burcudur da. İkizler erkeklerini iyi tanırım ;) Doğumgünün kutlu olsun. Nice nice yıllara. Sağlıkla huzurla İnşallah :)

TuTsİ dedi ki...

Sağolun eksik olmayın :))
amin

Arif Cihat dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun! :)
Egzotik bir guuuun! :D

Bucera dedi ki...

Sevgili tutsi mutlu yıllar
Ben de bir ikizlerim ve bundan memnunum.Zaman zaman bana yöneltilen zaten de ikizler burcusun dır dır dır cır cır cır söylemleri duydukca kafalarına bir tane geçiresim geliyor,ben ikizlerle her zaman iyi geçindim ikizler olmayan bizlerle geçinemiyorsa demek sorun onlarda :)

KaraEfendi dedi ki...

Biraz geç oldu ama malum işler, pc başında değildim, farketmişsindir zaten twitter dan :D


Doğum Günün Kutlu Olsun, İyi Ki Doğdun!

éLLa dedi ki...

mutlu yillar abisi

TuTsİ dedi ki...

@Karam
@élla
Teşekkürler eksik olmayın :)

Mystery dedi ki...

doğum günün kutlu olsun :)

KYBELE F dedi ki...

gıdı gıdı. :)

TuTsİ dedi ki...

@Mystery
Teşekkürler kutladık o pembiş pastayla :p

@KYBELE F
Bak allan ikizlerine
benim blogda 3 ikizler olduk emi
hoşgeldin

Popüler Zırvalarım

wibiya widget