18 Mayıs 2010 Salı

Kızdım önce sonra soğudum

Ben burdada yaşadıklarımı yazarım genelde.
Bazen bana söylenen birkaç cümle olmuştur kadın kız kısmından,ona  hayalerimi katarım,bazen sevdiğim kadınlardır, hatırladığımda onlar için duygu yüklü yazılarımdır.Yaptığım şeyleri övmedim hiç benden beterleride var gördüm.Yazdıklarımıda ahım şahım görmem hiç iddası olan biride değilimdir.içimden geldiği gibi yazarım hepsi bu.
Edepsizce başlayıp normal insan moduna girdiğim anlar olmuştur başladığımdan beri kimsenin bloguna giripte şahsına yada orda yorum yapana edepsizlik etmedim küfür etmedim saygısızlık etmedim etmemde.Birçok kez küfür hakaret ettilersede hiç cevap vermedim.He içimden ana avrat gelmiş geçmiş sövdüm ama cevap vermem, yazıyla bırak telefonda bile olsa tek kelime etmem.
Bu beni aciz birimi yapar ? 
Korkakmıyım sizce ?
Haa bak ne edepli adam cevap vermedimi derler de madalyamı beklerim ?
Hiç alakası yok elbet.
Her horoz kendi çöplüğünde öter derlerde bazen o horozların gagasını koparasım gelir ama kalsın kim ne halt ederse etsin kardeşim bananeeee.
sadece biraz insan olduğunuz gelsin aklınıza.
Bloglarda yazılanlar yada yapılan yorumlar o an kafanızdan geçeni anlatamayabilir,yada anlatmak istediğinizin aslında kısa özetidir veya dahada anlatacaksınızdırda bir soru beklersiniz.
ama herzaman yanlış anlaşılabilir olur yazanlar bununda getirisi götürüsü olurki küfür hakaret aşşağılamak en berbat olanıdır.kimin amında yada sikinde deyip iplemezseniz ne ala yok ben takarım ağbi deyip devamını getirirseniz ilk yazandan beter olursunuz.
Gelelim asıl meselenin aslında hiçbir mana arzetmemesine. 
Ben bana 'Gerizekalı' diyen hatuna kızmıyorum,onun neden öyle yazdın başı sonu yokmu bunun dememesine kızıyorumki onunda pek umrunda değil o blog olsundiye değil içindeki saçmalıkları dökmek için yazıyor hepsi bu işte nasıl kızayımki. 

10 yorum:

sanitabant dedi ki...

iyi hoş döküyolar tamam da bazen o kadar saçmasalak şeyler yazıyolar ki. İnsan doğası, çelişkiler olur tabi de diyemiyosun. Daha dün onun yüzünden bileklerimi keseceğim ölmek istiyorum, tamamen hayatımdan çıkardım onu diyen kız ertesi gün uzun zamandır mükemmel bir ilişki yaşıyorum portresi çiziyo ya fitil oluyorum.
Yav müdür neyi kaçırdım daha dün böyle diilmiydin sen dediğinde de bi bozulmalar, bi mall yerine koymacalar. Bu durumda kim gerizekalı oluyo?:)

Senin durum bunla mı alakalı bilmiyorum ama hazır gerizekalı lafını gördüm saydırayım dedim:))

KaraEfendi dedi ki...

Bazen boşvericeksin kanka. Her insan, olur olmaz şeyi kafanı yormuyacaksın. Unutma susmak bir "erdemdir" ;) ...

Bu arada " Hastayım Lan Size" kısmında kendimi göremiyorum. Bak şimdi erdemli olamayabilir ve sana sövebilirim :P ...Ama sövmücem severim seni kanka ;)

Tuuce dedi ki...

herkes dertli bu konudan sanırım :D

tropik rûya dedi ki...

yaızının sonuna gelince anladım nerde ve ne olduğunu o yazıyı okumuştum. Ya o olaya ben de ifrit oluyorum. Denyo denyo tipler benim de yazdığım yoruma yorum yapıyo, bu nasıl iştir ya? aklın sıra ezerek ne zevk alıyorsun yani. Sen kimsin kimi eziyorsun bir de. senin olayının nasıl olduğunu tam olarak bilmiyrum ama biliyorum ki sen saygısızlık etmezsin kimseye.
Şurda bile ne kadar düzgün anlatmışsın derdini.boşver yaa...

TuTsİ dedi ki...

@sanitabant
Benim mevzu biraz daha alakasız hem ama senin muzdarip olduklarınla yandaşta tabi.
Çok görmüyorum aslında inan
15 ila 25 yaş arası blog kızları çoğu nerdeyse burhan sıkıntı yalnızlık hayaller içinde,kiminin ailesi dağınık kimi üniversite okuduğundan aileden uzak, tek başına yaşamanın verdiği rahatlık birazda,üzerine olan erkek ilgisi belkide bir kısmı erkeksiz ama bak sevgilim var diye hava atma peşinde..Hepsinin ardından blog yazmak gibi güzelliklere sahip olmak,birçoğu doğru ve güzel şeyler yapmakta içlerinden geleni aktarmak izleyenlerine bir şeyler sunmak biryerden sonra bunu kötü ruh hallerinide aktarıp ardından herbirşeyi anlamsız manasız yazılar ve fotolarla insanlardan yorum adı altında medet ummak.Ben birkaç kişiyi gördüm blogda ilişkisinin karmaşıklığınıyalandır demem yargılamamda elbet herkes istediğini yazarda birileri yahu yapmayın abartmayın bukarad demeli.
Ben birlierine birşeyler dedim şimdi bloglarına giremiyorum.
Canları sağolsun ama doğru olanı yapsınlar herkesi dinlesinler ama kendileri karar alsınlar küçük çocuk değiller artık.

TuTsİ dedi ki...

Len KARA manyakmısın olum senin neyine Hasta olim deli :Pp

Kardeşim gel bi gün msnde dertleşelim epey uzak kaldın nedir halin neler ettin bi yazışalım açıl tutsiye

KaraEfendi dedi ki...

Lan kanka senden de böyle cevap beklenir :) .

Yahu sorma gitsin feci koptum, yok aslında "feci kopardılar" olucak, hayattan soğuttular ulan. Bak kopmuşuz ki iyice yazıyorum yazıyorum ne yorum alıyoz ne biş, kalmış takipçilerimiz 20 lerde, kim ne yapmış nere gitmiş herşey değişmiş ulan. Sıkıldım lan...Gelcem bi gece biramla :P

TuTsİ dedi ki...

@Tropikk
Etme terbiyesizlik tabiki :)
orda yazdığım birkaç kelime ile ne manalar çıkar bilemem ama elbet onun devamıda vardı yarım kaldı aslında sana anlatırım bir ara.
Benim blog anlayışım,
biri, kısa ama içinde birçok soru işareti olan bir yazı yazsa birşekilde ona döner sorarım nedir bunun anlamı diye.
Orda böyle bir beklentim yoktu 'herkes o şekilde olabilir sadece erkekler değil' demek isterdim ama olmadı salla gitsin.

TuTsİ dedi ki...

@Tuuce
Dert bildiğin gibi değil ama dert etmemek gerek tuuceFB
:))

TuTsİ dedi ki...

Olum yavaşş
duyanda tecavüze uğramışsın sanır
al biranı gel bi akşam kızlarıda toplim laklak ederiz

Popüler Zırvalarım

wibiya widget