1 Mayıs 2010 Cumartesi

Pazar günü Tatile çıkıyorum

Gerekli bilgileri verdim nasıl konuşacağını söylememe gerek yoktu zaten.Benim yerime benmişim gibi arayacak ve 2 mayıs pazar günü için otelde yer ayırtacaktı Fransa'daki arkadaşım,ama öncesinde benim bir bayan arkadaş bulmam gerekiyordu.hemen rehberimi açtım,İrene, Sweta , Verona, Lubiana...liste kabarık tabi ben İrene seçtim aradım tatlı sesiyle telefondaydı kısaca anlattım olayı çok sevindi bende türkiyedeyim zaten senin için tatilimi uzatabilirim hayatım hemde o otele gitmekse asıl mesele ben varım  aman allahım çok mutlu oldum şimdi beni seçtiğin için...bıdı bıdı sanki çok lazımsında birkaç nağme yaptım tabi güzel kelimelerle süsledim,yok yani sadece 5 gün kalacağım illaki yanımda bir kadın olmalı OTEL' in şartı buymuş birde kesinlikle TÜRK olmamalıymış.TÜRKİYE'de türk müşteri istemeyen bir otel garip amann babane ben keyfime bakarım.
İyiki Fransa doğumluyum ve soyadım Fransız babama ait gerçi kendisini hiç görmedimya neyse, yoksa hayatta kabul etmezler diye düşündüm ve giriştim bu maceraya.
Evde yanlız iken çırılçıplak dolaşmayı seviyorum kendimi dahabir özgür hissetmemi düşündürüyor.Zaten elbise dediğin nedirki birkaç paçavradan ibaret,Ukrayna'ya gittiğim zamanlarda karadenize kıyısı olan sahil kasabasında özgürlüğü doyasıya yaşayan insanları tanımıştım,Herkes çırılçıplaktı önce utanmıştım sonra alıştım tabi şimdi ise Ülkemde bu anı yaşamak istiyorum çok heyecanlıyım,maksat başkalarının organlarını görmek değilki sadece özgür olmak ve ben özgürlük için oldukça uğraş verdim bu benim hakkım.
Arkadaşım haber verdi, OTEL yetkilileri rezervasyonu okeylemiş Mayısın ilk pazarı otelde olacağım Türkiyeden gitmem sorun olmayacakmış onlar için önemli olan TÜRK olmamam onda sorun yok birazcık yanıltma ile oda oldu zaten İrene konusunda zaten sorun yok offf çok harika olacak  az kaldı Cumartesi hazırlıkları tamamlayıp ATATÜRK havalimanından uçuyoruz ver elini DATÇA ÇIPLAKLAR OTELİ....




 

11 yorum:

TuTsİ dedi ki...

Yazdıklarımın tamamı hayalimin ürünüdür,şakadır gerçekle alakası yoktur :)
Savaş ay ropörtaj yapmış otel sahibi ve çalışanları ile gazetede okudum sonrada Aziz milletimin çıplaklar oteline girebilmek için ne fırıldak çevirdiğini görünce aklımdan bunlara birde ben ekleyeyim diye geçirdim hepsi bu..

benocoolkadınım dedi ki...

gerçek sandım bi an ahaha:D

lazanya dedi ki...

yuh süper yazı! tamamen gerçek sandım ama ateş olmayan yerden duman çıkmaz nereden aklına geldi bu? :)

TuTsİ dedi ki...

Hangi arkadaşımla konuşsam tatil için,herbiri çıplaklar otelinden bahsediyordu.
Tv, gazeteler desen onlarda öyle baksen açılış ve sonrasına haberleri izle ne makara çıkar daha :)

C3Moi dedi ki...

yandaki videoyu nasıl büyütebiliriz :D

TuTsİ dedi ki...

Get tracs
kısmına tıkla ordan izlersin,kayıt ol hatta :)

sanitabant dedi ki...

datçayı çok bakir bi yer diye severdik. görüyorum ki datça bu kamp sayesinde asıl şimdi bakir olmuş:)))

TuTsİ dedi ki...

Bakirliğini ancak bizim meraklı türk erkeğimiz bozar
Plajlarda röntgenleyen pala bıyıklı donla yüzen, asil kıro erkeklerimiz doluşur şimdi oralara.

tropik rûya dedi ki...

anam şu biloğa girdiğimde çalan müzik beni bi hoplatıyo korkudan. HER SEFERİNDE AMA =))
sONRA ritme göre sallanmaya başlıyorum =D
yazıyla alekasız ama belirtiyim dedim =P

TuTsİ dedi ki...

Al bendende o kadar sessizliğin içinde aniden gelen çılgın müzikle elim ayağım karışıyor gecenin bir vakti sesi kapatmak için, kendim eklesemde unutuyorum.
ilk video Fırıncı adlı bir filmden izlemediyseniz şayet bir bakın derim.
Link altta:

http://direkizle.net/firinci-the-baker-turkce-dublaj.html

Sonraki videoları izlemenizi ayrıca tavsiye ederim

tropik rûya dedi ki...

valla çok iyi oldu. film izlemeyi düşünüyordum zati ;)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget