28 Mayıs 2010 Cuma

Sanki beni anlatıyor..Ya sen ?

Çok sinirliyken bile
Sakin olma zorunluluğundan yoruldum
Hıçkırarak ağlamak isterken
Gözyaşlarımı içime akıtmaktan
Delice severken içimden dağlara denizlere
Hoyratça esen rüzgara toprağa kuşlara
Sewiyorum diye haykırmak isterken
Susmaktan yoruldum
Mavinin her tonunda kaybolmak isterken
Siyaha esir olmaktan yoruldum
Kendimden yoruldum
Hep güçlü olmak ne zordur
Hep sorumluluk sahibi olmak
Her zaman haklı olmak
Herseyi bilmek zorunda olmak
Ruhum yoruldu

Çoçukken genç olmak

Gençken olgun olmak

Çok zor yoruldum

Çabuk tükettim ömrümü

Yarınlarımı.....

Umutlarımı.....

Duygularımı.......

Geri dönüşü olmayan bir tüneldeyim

Oyunun adı hayat

Başrolde ben

Yardımcı oyuncular sevgi, aşk, acı, geçmiş

Senaryo konusu

Herseye ragmen Mutlu Olma Sanatı

Ve oyun bitti..perdeler indi ışıklar söndü

Kendimden yoruldum....


Fotoğraf: CerenKıral'dan arakladım 
Facebookta buldum beğendim paylaştım bulsam yine yaparım aha yeminle 

5 yorum:

enk dedi ki...

sanki benide anlatmis :)

PufidooT dedi ki...

Aynı duygulara katılmak ve eklemek hep beklenen şeyleri birazda birileri yapmayı denese; ama olmaz sen insanları sararsın hiç olmadık zamanda onlar seni hiç düşünmez o olmadık anı gelen anlarda...

TuTsİ dedi ki...

Herkesten az biraz gerçekler
yorgunluğun bıkkınlığın itirafı
Gerçek nekadar yakın dursada uzak durmak çok zor o hallerden anlamsız gelir ama gerçektirde

Zeyno dedi ki...

Haklı olmak, durumu değiştirmiyor ki. Kimimiz başrol, kimimiz ise, seyirci oluruz. Yorulduysan, jübileni yap ve seyirci koltuğuna geç ama GEÇ! Güzel yAzıyorsun...

TuTsİ dedi ki...

@Zeyno
Teşekkür ederim

Popüler Zırvalarım

wibiya widget