9 Mayıs 2010 Pazar

Sevmiyorum kardeşim Anneler gününü

Yok böyle birşey diyoruzda başa gelince vaybee demekki oluyormuş deyip geçiyoruz.

Bugün anneler günü ya ' my girl friend ' annesine kıytırık bir etek alacak diye çarşı pazar dolaşmak istemiş hadi gel gidelim bari dedim.saatlerce o tezgah senin bu mağza benim dolaş dur yüzünde gülücüklerle istediği şeyi bulmuş olmanın keyfine varacakken telefon çaldı arayan ablası 'hemen eve gel çabuk' İnsan böyle bir konuşmada ne düşünür ? Meğer annesi kaldırımda yürürken ayağı kayıyor ve 15 cm'lik mesafeden düşüp belini kırıyor feci bir olay, işin fena kısmı o  birde Anneler gününde olması ki bu olay yıllarca bu günü felaket gün olarak hatırlatacak olması.
Hiç sevmem özel gün adlandırmalarını.
Yetimhanelerde Anne nedir bilmeyen çocuklar ne yapsın ?
Evladını teröristler tarafından kaybeden Anneler ne yapsın ?
Daha geçenlerde piçin biri  2 kızı kafasından vurduya o kızların anaları ne yapsın ?
Tecavüze uğrayan öğretmen vardı hatırlarmısınız ? annesi ile birlikte kaçırılan hani annesini arabadan attılarya sağ kurtulduki keşke ölseydim demişti ya o Anne ne yapsın ?
Kim öpecek ellerini o anaların ? 
Anneler gününüz kutlu olsun tabi olsun bakalım.Evladının kokusunu yüreğinde hisseden evladı sağ olmayan Annelerin evladı olayım ellerinden öpeyim sizler Annelerinizin değerini bilin bu güne bırakmadan herzaman gösterin  sevginizi.

  

5 yorum:

tropik rûya dedi ki...

bugün sennle brlikte annler günü hakkında olumsuz yazı yazan kişi sayısı 5 e çıktı, benim okuduğum :)
gerisi sevgi pıtırcığı valla bu konuda=D
haklısın ya. ben bu açıdan düşünmemiştim ama çok haklısın...

TuTsİ dedi ki...

Haklı olmasak herzaman keşke tropikk
malesef herkes hayal aleminde
nasılda pompalanıyor tv lerden reklamlardan yazık tabi.

Tuuce dedi ki...

güzel yazmışsın çok doğru ama bizim annelerimizin suçu ne o zaman?, tamam bende sevmiyorum böyle günleri, yalnız en azından bizimkilerde bu kadarını hakediyolar diye düşünüyorum.
Diğer annelerede böyle bi günde allahtan rahmet kendilerinede sabır diliyorum..

TuTsİ dedi ki...

Son cümlelerde dedim aslında Tuuce
bugünü böyle anmak isteyen ansın elbet ama hatırlasında diğer zamanlarda mutlaka.
Bugün fiyatlar çoşmuş gördüm nasılda insanların duygularıyla oynanıyor yazık :(
***********************************
Belini kıran anne olayı şu saatlerde çözüldü telfn geldi,
kaburgası incinmiş dizinden biraz parçalanma olmuş birde el ve yüzü zedelenmiş korkuttu bizi anne'si

KaraEfendi dedi ki...

Kısmen haklısın Kanka...Ama ya diğer anneler? "Hayat" bu içerisin de herşey var...Acılar da buna malesef dahil.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget