26 Mayıs 2010 Çarşamba

Şeytan parmak atıp duruyor

Bir süredir plan yapıyorum sevgili ile yalnız kalmak için mekanlar ortamlar düşünüp duruyorum.
Bunda düşünecek nevarki demeyin cidden sinir bozucu.Liseli aşıklar gibi el ele tutuşup o park senin bura benim dolaşmak sıkıyor bir süre sonra.Sinemada film seyredilir başka şey için mekan uygun değil tabi hayvan olmamak lazım. Bizimkiler evden dışarı çıkmaz ancak hastaneye giderler oda 1 saat sürmez bile oda tırt yani başka çareler düşündüm ev tutmak iyide arkadaş birkaç eşya ile haftada iki sex  için evmi tutulur pansiyoner hesabı bana zor.  
Önce arkadaşlarıma danıştım bir kısmı evli birkaç tanesi bekar ama onlar benden beter.Evleri hiç müsait olmuyor malesef.
Otellere gitmeyi sevmiyorum daha resepsiyonda başlıyor gerginlik...
-Beyfendi evlilik cüzdanınız ?
Arkadaşım evli olsam evde oluruz yok cüzdan felan
-Kusura bakmayın prensiplerimize aykırı
Lan hangi kanunda yazar otelde evli olmayanlar birlikte oda tutamaz diye ?
Otelcilerin el kitabımı varki ? Hem kerane muamelesimi yapıyoruz size alla ala 
Şimdi havaların ısınmasındanmıdır dahabi kanım kaynıyor mekan aramayıp bulduğun kuytuda  *#*## neyse.
Hızır yetişir derler inanırımda Şeytanın ne işi olurda karşıma veledin birini çıkarır ? anlatayım efendim.
B.köyde yürüyorum aheste karşımda bir velet elinde bir tomar kağıt direğin dibinde öylece duruyor hareketsiz pek iplemedim,çocuk bir kağıt alıp uzattı direkt  gözüme sokarcasına ağbi al ağbiii lazım olur dedi yırtıp atacaktım biriki göz gezdirince zınk dedi kafam arkamı döndüm broşür dağıtan veledi aradı gözlerim yok sanki buhar olup uçmuştu eleman kaybolmuştu --La havle vela-- Şeytanın işi gücü yok çocuk kılığına girip elime broşürmü uzatacak dedim es geçtim ama hemen planı kurdum tabi 
Broşürdeki foto ve yazılar aynen şu.  http://www.denturavrasya.com
aha tamda benim beklediğim olay arkadaş internete girip adalardaki bilumum otel ve pansiyonlara baktım birkaçını gözüme kestirdim elbet telefon numaraları ve adresler kayıt edildi telefona...
aloo hatun nasılın ?
-iyi aşkım nolsunnn
kısaca anlattım olayı sesi değişti canımlı cicimli konuşmalar birde 
-aşkımben akşamdan sarma yapim seversin hıı ? birde puf böreği felan ne dersin aşkım ?
Kızım pikniğe gitmiyoz otele gidip yatacaz işte ne sarması pufu  
'4 saat otelde kalırsak acıkırız hem adalarda herşey pahalıdır çıksak bile yemek için zaman kaybı vede para' dedi  şaştım akıllı hatun wala pek belli etmiyor ama böyle aradabir gösteriyor akıllı olduğunu olur dedim kapadım şimdi o bir hazırlık peşinde bende son olarak gözden geçiriyorum .
Şeytanın parmağı var o kesin ama nere denk gelir bakıcaz hafta sonuna 

6 yorum:

cerenkıral dedi ki...

"akıllı hatun wala pek belli etmiyor ama böyle aradabir gösteriyor akıllı olduğunu"
yaşıma başıma bakmadan seni esefle kınıyorum tutsi.

TuTsİ dedi ki...

Cımbızın bi orayımı gördü cerenimo
anla benden akıllı olduğunu erkeğinin miğdesini düşünüyor

kınama kınanacak hale gelirsin der tutsi ata sözü :p

Lazanya dedi ki...

süper geçer umarım! dertler bazen derya olur ama o çocuk cidden işe yaramış. ama bana sorsan bende derdim adalar diye! bayılıyorum çünkü oraya. geçen sene ailemle gittiğimde demiştim kendi kendime, sevgilimle de gideceğim diye :/

TuTsİ dedi ki...

@Lazanya
Yok anacım yaa aradım birkaç oteli birde pansiyonları
hafta sonu yatmalı kahvaltılı olmak kaydıyla rezervasyon yapıyorlar ve fiyatlar uygun olsada banka hesabına para yatırmak kaydıyla dediler.
anasını satem günü birlik denen kavramı hiç sayıyorlar.

Napalım bizde tekne ve adalar gezisiyle geçiririz hafta sonunu maksat gönüller bir olsun :)

Bucera dedi ki...

Sevgili arkadaşım diyecektim ki blog dostluğu ne güne duruyor, gönder anneleri bana o film senin bu tahlil benim koşturayım üzerine de en güzelinden bir serum bağlarım kafadan dört saat bendeler.Onlar da memnun ne ilgili doktor diye sen zaten çok memnun :) ama çözüm bulmuşsun zaten gerek kalmadı

TuTsİ dedi ki...

@Bucera
Dohtur hanım bak fikrin harika madem iyilik edeceksin hastaneye yatış yap ikisinide şöle birkaç gün kalsınlar
bende bayram edeyim :))

Popüler Zırvalarım

wibiya widget