16 Mayıs 2010 Pazar

Vay blogerlerin haline

Ve fener poku yedi
yaşasın bursaspor diye bağırarak sokaklarda dolaşanlar var burda.Bir fenerliye engüzel hediye Kestane şekeri olabilir mesela neyse ben futbol sevmem geyikte yapmim bari.
Bugün pek rüzgarlı olmasına rağmen istanbul yurdun diğer bölgeleri pek sıcak insanları kısa kollu ve şhortlu tek parmaklı terlikleriyle bıldırı bıldırı gezmekte.
Deniz resmen çağırıyor gelllll gelllll diyerekten sanki, giripte yüzesi ,yüzdükçe su eşşeklerine dönesi geliyor insanın.

Kıs ve erkek veletler elele tutuşup yalnız olanlara inat kırda bahçede dolaşmaları inadına aradabir dudaklarını kavuşturmaları,çimlerin üstünde kimi dizinin üstüne yatıp semayı seyre dalması birbirlerine içinde AŞK geçen cümleler fısıldaşmaları bazende manalı ama sessizce göz göze kalmaları.

Küçük bir ağaç gölgesine kene varlığı umursamadan çimlere kapağı atmış amca ve teyzelere imrenmek,ter kokularına rağmen otobüslerde deniz kıyılarına varmak için fedakarlık edenlermi dersin.daha bir sürü şey tabide sanki herkes biryerlere kaçmış be kuzum.
Bende gün sayıyorum temmuz 1 dedimi kısacıkta olsa bir tatil yapma niyetim var.Ama arkadaş blog alemi sanki tatile erken çıkmış gibi pek kimse yazmıyor yazanda benim gibi uygun konular  bulamıyor malesef daha fazla uzatmadan diğer blogerlerin tez zamanda yazmasını diler bybyee derim

2 yorum:

tropik rûya dedi ki...

aşk ol Tutsi yaa benim yazdıklarım yetmiyor mu :D hehe. bu arada bir yarı Bursalı olarak Bursasporu ben de tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum burdan. umarım beni duyarlar :D
Bu arada Fırıncı'yı da izledim. Güzel filmdi. beğendim ^_^

TuTsİ dedi ki...

Bursa diye googleden girenler kesin bu sayfaya rast gelir senden haberdar olurlar :)
googleden aramışlar fenere kestane şekeri diye benim blog çıkmış anla artık :Pp

Blogda yazmak sıkıcı geliyor insanlara hak veriyorum az buz elbet gezecek tozacaklar herkesin işi gücü var ama kardeşim arada tıklayın post girin okumayınca canım sıkılıyor yaww

Popüler Zırvalarım

wibiya widget