21 Mayıs 2010 Cuma

Zor olacak ama :/

Yakında onun için,  bol arkadaşlı,daha eğlenceli bir ortam olacak.
Sayısını bilemeyeceği oyuncaklar birkaç ablasının ve yeni arkadaşlarının ilgisi,düzenli yemek ve uyku saatleri olacak.Beğendiği çizgi filmler ve istediği şekilde boyama imkanı.
Gün içinde birkaç kez sesini duyuyor olmak beni rahatlatırken, belki günde birkez bile olsa duyamayacağım sesini bu benim canımı sıkıyor.düşündükçe mideme ağrılar giriyor.Ama biliyorumki ana okulu ona çok şey katacak ben buna razıyım elbet ama derya insan keşke diye işte öyle.
Sabahları yatağından kaldırıp üstünü değiştirmek,lavaboda el yüz yıkama yarışı yapmak,sofrada, yumurtasının kabuklarını soyup birdilim ekmeğine reçel sürmek şakalar eşliğinde keyifle  karnımızı doyurmak.Çanta kalem boya bilumum eşyalarını taşıyıp onu okuluna götürmek ardından el sallayıp çıkacağı vakte kadar okulun etrafında dolanmak.
Hoppidi yürüyüşlerini izleyip ona doğru kollarımı açmıpta koşmak sıkıca sarılıp şeker yanaklarını doyasıya öpmek ince tel saçlarında parmaklarımı gezdirirken kokusunu içime çekmek...
Bana anlatsın gün içinde neler yaptığını,gördüklerini,herne öğrendiyse tek tek dinlemek isterdim sıkılmadan off yeter demeden bilirimki o anlar birdaha gelmeyecek bilirimki onunla geçireceğim vakitler benim için nimet ve onun hatıralarında biricik babası olan ben onu hiç yanlız bırakmamış olarak anılacağım her daim sevgi ile.


İleride bahsedeceğim zillimden 

11 yorum:

Lazanya dedi ki...

tutsim dünya tatlısı bir babasın. aileden az çok yaşananları biliyorum çok açıklama yapmayacağım ama bende anaokuluna gittim hatta 1.5 yaşında kreşe gidiyordum. her zaman diyalogları çok iyi bir birey oldum, paylaşmak nedir bildim. kimsenin bilmediği çizgi filmleri izledim, en güzel öğretmenlere sahip oldum, resim yarışmalarında hediyeler ödüller aldım, müsamerelere katıldım hatta gazeteye bile çıktım (:

bunlar tatlın için çok güzel olacak.

TuTsİ dedi ki...

İyi olacağını düşünüyorum bende
benim için ayrılık içinde ayrılık olacakya ben ona
yanıyorum prensesim :/

tropik rûya dedi ki...

kız babası olmak zor iş mîrim. he he :) Babalar da kızları için çok değerlidir. aranızdaki bağın ne olursa olsun hiç bir zaman kopmasına izin verme: Her zaman senin kanatlarının gölgesini hissetmeye ihtiyacı olacak

TuTsİ dedi ki...

Herdaim yanındayım
canımın içi o
biraz zaman lazım sadece hepsi o işte

KaraEfendi dedi ki...

Hayırlı olsun Kanka...Eminim ki herşey onun için daha da güzel olucak. Öğrenmeye başlayacak, tanımaya başlayacak. Ama sende her daim yanında olucaksın, iyi bir babasın, olmayada devam ediceksin, eminim...

"İleride bahsedeceğim zillimden "
Bekliyoruz ;)

enk dedi ki...

böyle bir babaya sahip oldugu icin cok sansli her babanin bu kadar ince dusundugunu sanmiyorum..Allah ayirmasin..

İlknur dedi ki...

İlk ugrayisim ve ilk yorumum bu:)

bahsettiginiz duyguyu yasamaya başlayalı henüz 3 hafta oldu. Suan evde bizi cocuk, kendini Ogretmen sanan bir minik var. Onu başka birine emanet etmek. İstedigin an sesini duyamamak. İlk günlerdeki hüzünlü ayrılışlar insanı sarsıyor. Ama özgürleşme, biresellesme cabalarını gordukcede insan hem mutlu, hem gururlu oluyor. Hayatlarımıza düzen geliyor. Okul onlara çok şey katıyor bunu 3 haftada görmek bile mümkün.

Arif Cihat dedi ki...

Cok merak ediyorum bu hissin nasil bir sey oldugunu. Pek dusunemesem de. Guzeldir, hostur, dolu dolu yasanilasidir...

Sevgiler. ;)

éLLa dedi ki...

senin gibi duygulu babalar kalmis mi ya

TuTsİ dedi ki...

Vardır élla mutlaka vardır
şimdi gün sayıyoruz canımla Temmuz 1 de yanımda kızım 1 ay kadarlığına :(
Ama çok neşeli geçecek çocuk olacam onunla :))

TuTsİ dedi ki...

@ Arif Cihat
Kardeşim klasik bir laftır ama..
Anlatılmaz yaşanır :))
Nasip etsin Allah

@enk
Amin

@İlknur
Sağlık sıhhat versin Allah
Herşeyimiz evlatlarımızya

Popüler Zırvalarım

wibiya widget