6 Haziran 2010 Pazar

Aynı yerindemidir o çay bahçesi acep ?

Oturupta bir çay içmeye 7 sene olmuş Beşiktaş semtine uğramayalı.
Birkaç gündür içimde oraya gitme arzusu var nedendir bilmem hala yerinde durmaz diye düşünüyorum benimkide saflık hani ama bellimi olur ağaçların gölgesinde bir çay bahçesi vardı .Balık pazarını,sahilinde bir kahve eşliğinde sigaramı içmeyi,yıldız parkı.Özlemişim oraları bugün bir ara yağmur kesilirse çıkmak istiyorum biraz eskiyi hatırlamak birazda huzur için sıkıldım artık yeter.

6 yorum:

sanitabant dedi ki...

bir ankaralı olarak beşiktaş demek benim için şampiyon kokoreççisi demekti. Ama hala ısrarlıyım, kokonun hası ankarada ve hatta kıtırda yenir:)

TuTsİ dedi ki...

sadece koko olsa
kumpir gözleme sahilde çay içmek kahve ile sigara tüttürmek gibiside varmı ankarada :)
Ankarada yağmurlu imiş evde durmanın cansıkıntısı hiç bukadar vurmamıştı.

sanitabant dedi ki...

denizimizin olmadığı her fırsatta tokat gibi yüzümüze vuruluyo ya, kınıyorum abicim sizi:)))

Zeyno dedi ki...

Hüzün kokusunu severim...

Ahu AYAŞLILAR dedi ki...

beşiktaşlı olarak aydınlatabilirim derhal ;)
ağaçların gölgesindeki çay bahçesi durur hala.. ama sahildeki salaş, tabureli ve ahşap masalı çay bahçesini kaldırdılar ne yazıkki :(
yağmurlu haftasonu ankaradaydım, ankarada olup bizde olmayan o şahane iğde kokusu sanırım.. ama yine de en çok istanbul'a hatta beşiktaşıma yakışır yağmurun görüntüsü, kokusu.. denizle bulut aynı renk olur, yıldızdan bakarsın aşağıya..

TuTsİ dedi ki...

@Ahu
Sahildeki mekanın yakılıp yıkıldığını duymuştum :(
Beşiktaş aslında annemin çocukluğunun geçtiği mekandır.
Dedemin bahçıvanlık yaptığı dönemlerde Polis okulunun lojmanlarında kalmışlar.her sene Gel gidelim der birkaç kez birlikte gitmiştik küçüktüm ve çoğu yer yeşildi öyle yüksek bina pek yoktu,sevmiştim bende Beşiktaşı yine gideceğim nekadar değişmiş olsada.

Teşekkür ederim en kısa zamanda ordayım inşl. :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget