22 Haziran 2010 Salı

Bir bayrakta sen ekle!!!

Terör eylemleri diye adlandırdığımız kan dökmekten zevk alan hiçbir amacı olmayan insan diye aramızda gezinen adilerin yaptıklarını gördükçe boğazım düğümleniyor,Taşkınlık saçmalık yapmaktan kendimi ve başkalarını zor ikna ediyorum.Elbet herşeyin hayrını Rabbim verecektir şerden hayır çıkarır diyorum.Şehit dediğimiz canların haberlerini duydukça gururlanıyorum selam olsun o canlara.

http://kumralada-ada.blogspot.com/

Emine arkadaşımın blog sayfasında eklediği Bayrağımızı bende ekliyor blogda bir yer vermek istiyorum sizlerden ricam ki rica etmesemde sizlerinde sayfalarınızda ekleyeceğinizden eminim.Bu eylem hareket bir nokta kadar bile olsa nokta bile birşeydir en azından diyorum.Kimi zaman meydanlarda olduk kimi zaman şehit cenazelerinde Bayrağımız evimizden işyerimizden okulumuzdan arabamızdan bir takı üzerinden bazen kıyafetimizden eksik etmedik etmemeliyizde.

7 yorum:

Emine Albayrak dedi ki...

Tutsi,
Kadim arkadaşım ;ufacık cabamın boşa gitmeyeceğini gösteren yüreklerin hala yanımda olduklarını bilmek nasıl mutlu etti beni anlatamam..
Teşekkürler..
Sevgiler...

TuTsİ dedi ki...

Asıl ben sana teşekkür ederim
Aslında akla birşey yapmak gelipte yapmamanın verdiği sancıyı giderdiğin için :)

Mystery dedi ki...

haklısın tutsi, ekliyorum hemen bayrağı bloguma. ben akıl edememiştim.

enk dedi ki...

icimi yakan bu aci ne yapsam dinmiyor..biliyorsun hep yazarom icimi dökerim bu konuda ama artik agir geliyor gucum kalmadi artik yeni bir habere ..yaziklar olsun bize bu aciyi yasatan nankörlere..adamlar öyle guveniyorki 1hazirandan itibaren saldirilara basliycagini bildiriyor ve bunu haber yaptirabiliyor eskiden dillerini kiclarina cekenler simdi tehdit ediyorlar ,,biz hala kardes kardes gecinelim vay ki vay..
bayrami ekledim zaten vardi ama olsun her yer sanli bayragimla dolsun..paylasim icin saol abi..

éLLa dedi ki...

ne desek bos, sözlerimiz yetmiyor, isyan etmek yetmiyor. daha akillica keskin cözumler bulunmasi gerek. uzgunum uzgunuz ama iki sonra hayat devam ediyor diyebiliyoruz.. ates dustugu yeri yakiyor baska da bi seyi degil. bayragimi bu yaziyi görmeden eklemistim zaten sag köseye.. konu acmak istemiyorum, su gunlerde herkesin hedef tahtasi oldum ne desem oklarini ceviriyorlar. gerci ondan da degil de her konuda patpat konusan ben bu konuda tikaniyorum kalbim agriyor.

TuTsİ dedi ki...

Anlıyorum halini élla
o tıkanma hali birçoğumuzda oluyor ve birşeyler yapmak istiyor insan en azından doğru cümlelerle
meydanlarda toplanmak slogan atmak belki birşeydir ama bunlar oldukça daha azgınlaşıyorlar daha çok kan dökülüyor.Allah tez zamanda yardım etsin diyorum anca.

kamikaze dedi ki...

Merhabalar bloğunuzu Emine hanımın bloğundaki yorumda gördüm.Desteğiniz için teşekkürler.Türk Milletinin ve türk Ordusunun başı sağ olsun.Yürekten dilerim ki bu son olsun.sevgilerimle.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget