24 Haziran 2010 Perşembe

Kimsiniz ? Kime hizmet ediyorsunuz ?

Ezan ve Kuran okunmasından rahatsız olan,
Kendileri gibi olmayanları küçümseyen 
Bu videoyu belki izleyenler olmuştur haberi olanlar vardırda ben yeni farkettim.
Dernek faliyetlerine göz atınca brawo iyi işler yapmışlar diyorum ama söylenen sözler yapılan işlerden bambaşka çıkıyor ortaya yazık, kanunların verdiği hakları kendi emelleri için sarfedenler kendileri gibi düşünmeyen yaşamayanları ' Hazmedemiyoruz ' diye anırarak ifşa ediyorlar   
Üniversiteli kadınlar derneği üyelerinin bok yemesini iğrenerek izledim 
Aynı düşüncelere sahip olan yüreklice söylesin ama nedeninide açıklasın lütfen.
İnsan deriz sevmek deriz şefkat deriz  herbirşeyi derizde bu kadınlar ne diyor neyi savunuyor ben bunu anlamak istiyorum bu hazmedememe bu iğrençlik bu şirretlik neden ? 




Videodaki kadınların konuşmaları alenen duyulmakta altyazı verilmiş duymayanlara izah şekilde hangi kanal nezaman çekmiş yayınlamış bilmiyorum,o kadınların akibetinide bilmiyorum sadece yazık diyorum böyle şeyler olamalıydı.


Üniversiteli kadınlar derneği 

Yazının yada foto'nun üstüne tıklayın  

6 yorum:

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Ohaaaaa, bu ne yaaa, küfür bile edemedim, öylece kalakaldım. Bu kadarını da görmedim, en iyisi dua, Allah bunlara akıl izan versin diye dua ediyorum..

Ayrıca bacımın örtüsüne el uzatanın elini kırarım. Ya insafsızlar milleti bi rahat bırakın. Size karışıyor mu kimse? Bir gün başınıza gelir, nasıl bişey olduğunu anlarsınız!

MeL' jones dedi ki...

Bunlarda insan lan.
enteresan valla

İlknur dedi ki...

Yazık nasıl bir egomonyadır bu nasıl bir benlik duygusu. Bunların bi açıklaması yok Tutsi. Sokakta özgürlük savunuculuğu yapanlar, arkalarda nasıl yüz değiştiriyorlar bunun örneği. İğreniyorum. Böyle insanlarla aynı toplumda bulunduğum için. Söylenecek çok şey varda öfkemde beni onlar gibi çirkinleştirmesin diye susuyorum.

Haber spikeri Haber7 ait. Sesinden tanıdım.

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Bunu yayalım arkadaşlar, onların seviyesine inmeden yapılacak en iyi şey bu. Ben hemen faceden yayınladım kendi çevreme.

TuTsİ dedi ki...

Herkes doğumundan ölümüne değin yaşamı boyunca birçok bilgiye okumakla,örf adetlere dini vecibelere aile ve çevresi ile diğer insanların teklifi yada dayatmaları ile isteyerek yada istemeyerek uyar ve yolunu çizer.Birçoğumuz için hangi din ve siyasi görüşten olduğu değildir önemli olan,insan olduğu ve insanca davrandığıdır.
Videodaki kadınların hayır işleri için çaba sarfetmesi gerekirken konuşmalarından kendilerine çıkardıkları pay hayır işi olduğunu sanmalarıdır zannımca.
EZAN ve KURAN konusunda, belki kötü, makamsız okunuyor diye şikayet edilse tamam derim git o caminin müezzinine düzelttir durumu kimse sana ne karışıyorsun demez,ama ordaki niyet o değil bu bariz.
İmam hatipten kızları kurtarmak amaç ne ? gitsen MİDYAT ilçesine ordaki rahibeleri kurtarmayı dene seni parçalasınlar oracıkta,Bir kiliseye gidip zangocuna çaldığın çan beni deli sinir ediyor de duymak istemiyorum de seni o çana bağlasınlar.
Kimse kimsenin inançları üzerinden kendi emellerini ortaya koymak adına düzeltmeye kalkmamalı yoksa nerde kalır insanlığımız aydınlığınız.
Umarımki yanlışlarını tespit ederde kendilerini düzeltirler aksi halde onların işi çok zor öte alemde yazık.

Üfürükten Prenses dedi ki...

Nasıl bir zeka noksanlığıdır.
Nasıl bir haysiyetsizliktir.
Ahirette ne iş görecekler meraktayım..

Popüler Zırvalarım

wibiya widget