28 Haziran 2010 Pazartesi

MiM _ 1

Beni sayfalarında Mim denilen blog adetine eklemiş bulunan Enk ( yakında gelin olacak kardeşim :D ) ve  
Mystery ( İzmirli  güzel kardeşim ) geç olsun güç olmasın dedim bu haftanın sondan bir önceki postunu girdim ancak listemdeki 10 kişiye aynı ızdırabı yaşatmayacağım  :))


FELSEFEM : Herşeye rağmen insanları seviyorum,türlü çeşit çok var beynime insan diye kazıdığım.Zararını çok gördüğüm faydasından etkilendiğim onca insan var kimi aklım da yer etti kimi gönlüm de,hiç kimseyi real de kırmadım çok kırılsam da,Bazen yemeğimi paramı elbisemi paylaştım karşılıksız olarak alan memnun ben memnun da,bazen kalbimi paylaştım her nasiplenen bir parçasını alıp götürdü de zerre tattırmadı AŞK'ını bencilliğin den dolayı.Bencil olmamak benim düsturum elbet hatalar edip yapmışlığım vardı, hata insan içindir ben nasıl afettiysem onları benide afeden olmalıdır der sıkmadan daha fazla gerisini yazarım :p

HAYAT: Herkese ve herşeye rağmen yaşamak.

ÇOCUKLUK:Olmak istediğim artık olamayacağım güzel zamanlar

GÜNEŞ:Hayatın enerjisi

GÖZLER:Rengi önemli değildir,manalı olmalı, öpüşürken hiç farketmezsin

YILDIZLAR:Hayal kurdurur

GÜZELLİK:Ne yüzdedir ne içte sözlerdedir güzellik kelimelerin sesle birleşiminde

SEVGİ:Verdiğin kadar alırsın,sevdiğin kadar sevilirsin çok anlamlar yüklememeli tek gerçek şeydir sevgi

AŞK:Bazen bir kişi için hissedersin,birçok kişiyede aşık olursun,ama ilk aşk gibisi olmaz asla.(ilk aşkı olmayan olduğunu zannedenlerde olabilir )

MÜZİK:Rahatlatır,delirtir,sevdirir,nefret ettirir.Bazen bir ney bazen bir zil bağlamadan dökülen içli bir müzik ya kendinden geçirir seni,ya da kendine geitirir.

DOST:Çok dostu olan ve az dostu olan arasındaki fark dostlarına verdiği kıymettedir aslında.Kıymet değer verdikçe artar dostluklar.Bin kardeşim olacağına 1 dostum olsun kafi..

PARA:Zengin eder insanlıktan çıkarır.Fakir eder insanlığını buldurur.Olmazsa olmazdır,olmadan ne huzur vardır ne hayat.Tutsağı olmayacaksın araç olmalı amaçların için aksi halde tırt işin.

ZAMAN:Bir hayaldir aslında insan yarışır hep zamanla hep mağlup olur ya kandırır kendini.Nice güzellikler yitip gitti zamanla nice yiğitler toprak oldu onunla.


ERKEKLER:/ Kadınlar: Kadınlar olmadan erkekler hiçtir.Hiçtir kadın erkek olmadan elbet.


SAVAŞ:bizim müdürün ismi savaş kılın teki :P 

AĞLAMAK:http://fizy.com/#s/1ago1v


DENİZ:http://fizy.com/#s/1aiopr

AYNA:http://fizy.com/#s/1ai0b9


HAYAL:Hayalperest biriyim.Gün içinde onlarca hayal kurar şu yorgun beynim.Hayallerle yaşanmaz bilirim ama hayal kurar olmasını diler olmayınca o hayali gömerim beynimin bir köşesine.Belki birgün gerçekleşirde anarım boşa kurulmuş onca diğer hayallerimi.Tek gerçek var ömrümü ömrüne katmayı,sevgimi sevgisi ile yoğurduğum,varlığımın sebebi Kızım gerisi birer hayal gerçek gibi görünen.


Yazdıklarım anlık düşüncelerdir biraz zaman ayırıp bu böyle şu şöyle dediklerim olmuştur.değişken bir ruh haline sahibim elbet burdakilerine bakıpta böyle bir şahsiyet olup olamayacağımı ben bilirim kimseyi kandırmak değildir amaç.İçimden gelenleri yazdım belki bu günlük böyleyim yarın yazsam başka türlü olurum afedin beni :/

5 yorum:

enk dedi ki...

yanimin yanindaki parantez hosuma gitti :)) felsefe super,muzik tanimi,ddost derken hepsi cok guzel aciklamalar cok begendim ben cevaplari abi beni kirmadigin icinde tesekkur ederim,cok naziksin:)

Zeyno dedi ki...

SaMİMice yazılmış...Şarkılarını çaldım haberin olsun,)

TuTsİ dedi ki...

@ Enk
Vakit bulamadım birçok şeye anca yazdım Beğenmene ayrıca bende sevindim :)

@ Zeyno
Teşekkür ederim
Şarkılar hepimizin
ayrıca bence tabi,
şu alemde hiçbirşey yokturki bulunmuş yazılmış çizilmiş söylenmiş olmasın bir kişi içinse eğer ziyandır herkesin olmalı şarkılar şiirler sözler :)

Mystery dedi ki...

bence süper olmuuş :)) az olmuş öz olmuş, ellerine sağlıık çok teşekkür ediyorum :))

TuTsİ dedi ki...

@ Mystery
Ne demek kardeşim elden geldiğince dilden döndüğünce işte :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget