28 Haziran 2010 Pazartesi

MiM _ 2__ Lazanya & Zeyno

Mim adetini kurbanı olanlar bilir kafa iyi değildir doğru cümleleri bulup birkaç satırla kalmayıp daha bir zenginleştirmek için yazıyı döktürde döktür olursun.Asıl istenen içten geldiği gibi yazabilmektir.Bende olabildiğince yazdım sürçi lisan etti isem afola :/
Lazanya
Zeynep Bone

1. Hangi işleri yarım bırakırsın yada bıraktığın neler var?

Fayda vermeyeceğini anladığım işler elbet.Yarım bıraktıklarım arasında getirisi olmayan ilişkilerim vardı.


2. Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?

Sevgilisi olduğum kişiyi kaybettim,o seviyordu ben sevmeye sebep arıyordum ben bulamadım o fark etti gitti,onu kaybettim pişman değilim ama o kendince çok üzgün :/


3. En ağır bulduğun, sana dokunan bir yemek var mı?

Yemek değilde TaTlı Kaymaklı ekmek kadayıfı şayet 1 porsiyon yersem o gün deli gibi dolaşırım,yok 2 porsiyon olursa gözüme herkes Paris Hilton görünür durmayın etrafımda :p
 

4. Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?

Ben fazla detaycı olduğumdan benim gibi hissetmediklerini düşünür ben gibi sevemediklerine kanaat ederim..yani yok (eski eş dahil )
 

5. Çocukken sevdiğin çizgi filmler?

Arı Maya, Atom Karınca.  Sizler protakalda C vitamini iken vardılar sanırım :)
 

6. Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun?

2005 o tarihte kızım adına bir blog açtım doğduğu gün.Ama Blogcu.com daha cazip geldi orası öyle kaldı :/
 

7. Çok paran oldu neler yaparsın?

Deniz kenarında bir ev.Meyva ağaçları olmalı gölgede bir hamak denizin kokusu sesi.Para ise yetecek kadarı kenara atılır kalanı aileye  oka işte nolsunki :/


Başkalarınıda eklemek isterdim ancak kimin bloga girsem mim lenmiş gördüm birde ben mimlemeyeyim  :) 

6 yorum:

Zeyno dedi ki...

Ya vallahi ben de kurban edildim. Sağolsun karaefendi yaktı başımı:) ben de gözümü kapatıp parmağımı koydum senin bloğun çıktı kurban listesinde :P

TuTsİ dedi ki...

Bakma sitem gibi duran sözlere.
Şikayetçi değilim elbet sağolun mim dediğimizde iyidir arada gerekir.Ama farklı birşey bulmalı yada soruları değiştirmeli herkese farklı soru mesela.

"leb" demeden... dedi ki...

herkes bi soru eklese ve 1 kişiyi mimlese nasıl olur?

hem mimi takip edip yeni bloglar keşfetmek daha kolay olur.

herkesin ortak tanıdığı blog yazarları var mesela. benim listemde bile bi sürü kişi önceden mimlenmişti...

siktirella dedi ki...

herkesin sen gibi olmasını beklersen yalnız kalırsın;bir de şöyle bak :sevmenin EN İYİSİNİ bilen sen olmayabilirsin,belki O senden daha iyidir bu konuda.sabır,açık fikir ve önyargısız bakış huzura götürür.

Lazanya dedi ki...

ağzına ellerine sağlık tutsim evet değiştirilerek dolaşabilir sorular aslında öyle daha da güzel olur :)

ama o zaman herkes istediğine cevap verir :p

TuTsİ dedi ki...

@ Leb_demeden
@ Lazanya
Mim hakkında değişik fikirleri Msn de tartışabilirizde herşekil olur.



@Süktürella
cinsellik ve Aşk anlamı dedikya hani...
Herkesin benim gibi olmayacağını düşünemeyeceğini sevemeyeceğini değil,
Birlikte olduklarımın aşk sevgi demesi ardından o konuları bir kenara bırakıp farklı düşüncelerini dikte ettirmek planlarını uygulamak için onayımı almaya çalışmak ilerisi için görüşlerini bana uygulatmak gibi olaylarda ön plana çıkan düşünceleri gördükten sonra ben Aşk cinsellik hani derken, onların farklı alemlerde olmalarını sorguluyorum.Buda onların işine gelmeyince ilişki bitiyor.
Elbet hep aşk cinsellik olmaz ama reklamları gösterip ardından gerilim filmini seyrettirmek onların işi ben onlara prim vermeyince böyle oluyor.Ben mükemmel biri değilim ama benim kadar bile olamıyorlar mevzu bu datlım :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget