19 Haziran 2010 Cumartesi

Yurdumun ruhsuz insanı

Moruk hatun güzel hani gideri var arkadaşını ayarlayayım takılırız...


Olum inönü stadını doldurduk bugün Quaresma geldi imza attı hedef şampiyonluk...

Akşama içmeye gidiyoruz gel dağıtalım biraz...

Tavla oynadık hıyarı 2 kez mars ettim hala oynayalım diyor...

Kız şurda bir elbise gördüm benim yeni ayakkabılarla tam gider hani alıcam...


Ağbi malzeme hazır yarın denizdeyim kumsal kızlar ohh...

Koçum biara bana gel gör LCD ekrandan dünya kupasını evdekine tv demezsin...

Leylanın kocası yine aldatmış leyla bende aldatıcam dedi...

Aaa bak havai fişeklere evlenenler var kesin ohh be ne eğlence olur bu gece... 
  



Şehitmi ?
kaç tane ?
11 mi peh normal be olum alıştık, kaç pkk ölmüş ? 12 mi oooo epey çokmuş ya....


Yukarıdaki diyaloglar bugün içinde kulağıma gelenler tabiri caizdir emin olun Dünya sikime minare götüme tarzı yaşıyor milletim,artık şehitleri takan yok.Bu hale getiren zihniyetin anasını, farkında olupta  burun kıvıranların ecdadını..... 

Bildik sözlerin tekrarı.
Şehitlerimize RAHMET ailelerine başsağlığı dilerim.


Dipin notu.
Pazar günü insanlar şehir meydanlarını dolduracak,tam da toplu katliamlık hain planlar için biçilmiş kaftan. DİKKAT edin kendinize  
 

6 yorum:

Emine Albayrak dedi ki...

sabahtan beri evde içiyorum bi taraftan ve ağlıyorum inan...
yazıcak güç bulamıyorum..
yüreğine sağlık...

enk dedi ki...

sehit haberlerini okumamak ,duymamak icin artik ne tv izliyorum,ne gazete okuyorum..duyarsiz olamiyorum cigerim yaniyor milletimiz iyice yoldan cikti yazik yaa o kardeslerimiz onlar icin öluyor bu kadarda olurmu insanlikmi bu ?
ahh basimiz sagolsun,Allah sabir versin ...

Zeyno dedi ki...

Ateş düştüğü yeri yakıyor. Mekanları cennet olsun... Atatürk gibi bir adam olmalı! Bu kanlar, hiç uğruna, değil ama soyu soysuz piç uğruna dökülüyor!

siktirella dedi ki...

Allah hepimizin vicdan ve inanç seviyesini arttırsın...amin!

TuTsİ dedi ki...

Burdaki sözlerim merhamet gösterisi yapan aslında aptallığından konuşanlaradır.Çevrenizde çok var öyleleri görmüşsünüzdür.

Askerin aklına ölüm korkusu sakat kalma endişesi gelmez bile.
Saldırı anında silahlarımızla mevzilere koşarken bağırırdık,düğün başladı eğlence var bugece ölürsek şehit yaralı kalırsak gaziyiz her tetikte bismillah der sıkardık.
Günde en az 2 şehit olurdu üzülürdük ama arkadaşımızı kaybettik diye,
sevinirdik onların adına şehit oldular diye.
İnancımızın gereği bu,inanmayan umursamayan,abuk sabuk sözler sarf edenlere itibar etmem,onların düşünceleri onlara kalsın.
Siyaset ve halk diline bakmayın askere sorun orda savaşmaktan memnun olmayan kaç kişi çıkar,herbiri diğerinin kanı için yemin eder,garibsemeyin kınamayın bunlardır gerçek olanlar,rahat halimizle,evlerimizde tv ve
gazeteleri takip edip ahkam kesmek kolaydır.Memnun olmasalar da bunların kökü kazınana dek böyle sürecek.

Elbette kimse istemez sevdiğini yada tanımasa bile birinin ölmesini.Ama bu şerefsizleri Türk askerinden başka kim durduracak ?
Allah rahmet eylesin bizlerede akıl sabır versin.

Bucera dedi ki...

Allah rahmet eylesin, ailelerine de sabır versin. Duygularıma tercüman olmuşsun protesto için de aynı şeyleri düşünmüştüm her türlü hainlik bekler oldum artık onlardan

Popüler Zırvalarım

wibiya widget