16 Ağustos 2010 Pazartesi

BaBa beni okula gönder

Bu benim kızımdan gelen bir istek değil.Gerçi bugün konuştum az kaldı kızım 1 ay sonra okula gideceksin orda birkaç ablan seninle ilgilenecek yeni arkadaşlar edineceksin oyuncaklar boyama defterleri boyaların olacak el işleri yapacaksınız...derken kızım ahizenin diğer tarafından pek mutsuz şekilde seslendi 
'Baba ben okuldan korkuyorum ' şaşırdım ardından ekledim bende ilk gittiğimde korkmuştum annem benimle geldi sınıfa ama korktuğum gibi değilmiş sonra çok sevdim okulu dedim.Halbuki sorsaydı baba sen kaça kadar okudun diye ben orta 1 den terkim diyemezdimde :Pp
Neyse efendim umuyorumki evladımın korkusu kısa sürer alışır okula ve üniversite dahil okur da başarılı bir insan evladı olarak hayatına devam eder.Maksat onun geleceği elbet okumalı.
Tıkla bağış sayfasına git

Twitter aleminde bir arkadaşımız Batman şehrimizde yapılacak olan yurt tan bahsetti birde link verdi şu bildiğimiz kampanya varya  ' Baba beni okula gönder '   Sizlerden isteğim bloglarınızda en azından alttaki foto ve bağlı bulunduğu linkleri bloglarınız da en azından bir köşede tutmanız belki bizlerin cebinden daha geniş cebi , yüreğimizden daha büyük yüreği olan bir hayır sever çıkarda Batman şehrimizdeki yurt biran evvel biter.
Bağış için Linke tıklayın

@FatoUs blog: http://lakejohsonharbor.blogspot.com/
foto ve amblem alıntıdır: http://bridgetoturkiye.org/modules/programs/index.php?id=15

6 yorum:

Fatos dedi ki...

bildigimiz baba beni okula gonder kampanyasindan farkli olarak, biz abd'de yasayan Turkler'in olusturudugu Bridge to Turkey Fund ile ortak bir kiz yurdu olacak..
Bagislarinizi ve desteklerinizi bekliyoruz..
@fatosus

Bucera dedi ki...

''Okulda ilk gün çok ağlamıştım ya baba,
Okul kötü değildi ama senin gibi güven vermiyordu bana.''

Seni okurken babam ile ilgili yazdığım bir yazıda bu satırları hatırlattı bana.

Paylaşmak istedim belki niye korktuğunu anlarsın biraz.

TuTsİ dedi ki...

Uzakta olmanın en kötü yanı bu ya.
O ilk günlerini göremeyecek olmam onun belkide okuldan korkması seninde değindiğin gibi.
Kendimce söz verdim gidecem habersizce okuluna gidip önce ona hissettirmeden izleyeceğim kızım ben geldim deyip o gülümsemesini izleyeceğim İnşl.

Yaşarken ölümden beter haller var o halleri yaşıyoruz en aza indirmek için elimden geleni yapıcam kızım için.

İlknur dedi ki...

Ben şimdi okumuş ve çok bilmiş anne edasıyla sana bunun çok normal olduğunu aşacağını falan yazacaktım :). Sonra 2 haftadır okula ağlayarak giden kızını düşünen, annemin tesellileriyle kendini sakinleştiren, sürekli vicdan yapan çalışan bir anne olduğumu hatırladım. Okuduklarımsa hiç bir işe yaramıyor. Ben okula başlarken hiç ağlamamıştım ki...

Öğrenecekler korkuları yenmeyi, bizim dışımızdaki insanlara güvenmeyi. Bizde onlarla öğreneceğiz. Onu görmen senin içinde onun içinde çok iyi olacaktır. O ilk günlerde sesinle sakinleşecektir bence. Bedenin yanında olmasada yinede yanında olduğunu hissedecektir.

Ne çok yazdım, ne doluymuşum:))...

penelope dedi ki...

bu kadar entelektüel konunun içine üzgünüm gevreklik yapmak istiyorum .sabahın körü gevrek mod : on, çünkü....
bizim orda bi duvara resim çizmişler bi kız çocuğu rsmi yanında yazıyor: "baba beni okula gönder.."
yanına da bi pasaklı oğlan resmi çizmişler .yanında yazıyor:
"baba beni okuldan all."

ayy..bu kadar.selam verieyim dedim:)

TuTsİ dedi ki...

Sanada selam penelope :)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget