3 Ağustos 2010 Salı

Bekle ki yaz gelsin :(

Herkese tekrar merhaba bloga devam. 
  
ay göz açıp kapayana dek geçti gitti bile.Zaman normal seyrinde aslen ama bana kısacık gibi geldi.
Kızım 5 yaşında temmuz ayında 6 yaşına girdi kartondan yazılar hazırlayıp boyadık duvara astık yanıp sönen lambalar balonlar pastamız herşeyimiz hazırdı ve evladıma göre mükemmel bir parti yaptık,
 30 gün içinde birçok yeri gezdik gezilerin çoğunda sıcak ve kalabalıktan yorgun düştü kucağımda uyudu ya metro tramway ya trende karşılaşmış olabiliriz sizlerle :)
Kızımın sevdiği yiyecek içecekleri aldım,o hangi kıyafeti beğendiyse onu aldım bir çift dedi yarım düzine şirin ayakkabısı oldu verdikçe verdim bunu neden almadın demesin diyebelki hata yanlış gelir ama bence az bile, en fazla maddi olandan çok sevgimi verdim, sıkıca sarıldım ona öpücüklere boğdum.' Baba çişim geldi ' dediğinde benden başkasını istemedi yanında, banyosunu yaptıran saçını tarayan yemeğini yediren ben, işten geç gelicem diye akşam yemeği yemeyip beni bekleyen kızım oldu duygulu anlar yaşadım hemde çok.Gece yatarken annesi ile benim aramda geçen mutlu anları anlattım hergece başka bir anı istedi o anılarla uykuya dalardı ne masal ne hikaye istemedi halbuki 60 kadar hikaye kitabı almıştım ona :)
Uykuya daldığında uzun süre seyrettim durdum her gece one tatlı şirin harika bir güzelliktir öyle :)
Bazı sabahlar erken uyanır benim de uyanmam için ayağını üstüme atar yada minik parmakları ile suratımla oynardı.Geçen sabah topuğunu gösterdi 'baba bak sinek ısırmış acıyor öp geçsin ' dedi öptüm  geçtimi kızım deyince tamam geçti dedi çok güldüm o haline. yolda yürürken yorulduğunu söyler baba kucak der önce bir süre kucağımda gezdiririm sonra omuz baba diye bağrır ' kızım yoruldum desemde nafile illaki olacak günün nerdeyse tamamını omuzumda gezdiririm birde uykusu geldimi tekrar kucak öyle geçirdik onca zamanıçTüm nazı şımarıklığı bebek gibi konuşmaları üstümü tırmalamaları canımı yakarcasına çimdirmesi arada ısırmaları canımı yaksada hani hoşuma giderdi ses etmezdim zillime ama bunları annesine hiç yapmazmış meğer :/ tek bendim rahat davrandığı kişi.
Bolca fotoğraf çekildik ve videolar.Bir ara cd yapıp yollayacağım sürekli soruyorda zillim.

2011 Temmuz ayını iple çekiyorum. Bu kez tatil köyüne gitmeyi planladım,bir tatil köyünün fotoğraflarını gösterdim kızıma heyecanlandı şimdiden soruyor ne kadar kaldı baba ? diye 11 ay var dedim ama ne bilsin ayı günü bebişim
.
Bu arada Annesi anasınıfına yazdırdı kızımı,başladığı sıralarda habersizce yanına gidip görmeyi istiyorum evladımın ilk yaşadığı birçok şeye şahit olmak arzusu var içimde bakalım nekadar gerçekleşir kimbilir.

11 ay boyunca kızımdan bahsetmem artık sizlere.Andıkça yoğun şekilde duygu kaplıyor yüreğimi.







 

12 yorum:

C3Moi dedi ki...

abi var ya senin gibi baba olmak isterdim

KYBELE F dedi ki...

ne kadar uzakta olursa olsun bir iki saat görmeye değer gidilen 2-3 günlük yol olsa bile...
Yaşayabildiğiniz kadar çok gün yaşayın birlikte derim...(En mutlu gün onunlaysa, bunu unutmamak lazım)
Mina'yı öptüm.

İlknur dedi ki...

Birgün tüm bunları okuduğunda tıpkı yaşadıkları gibi seninle gurur duyacak. Kızım okula başladığında psikolog üzerine basa basa lütfen babasıyla ilişkisine öncelik verin. Kız çocukları için bu çok önemli demişti. Şimdi bunları okuyunca onu hatırladım. 1 ay kısa ama dolu dolu geçirmek çok önemli. Sıkıca sarılmayı beceremeyen o kadar çok ebeveyn var ki. Şimdi siz bir yıl sonra okumayı sökünce mektuplaşırsınızda :). Hep mutlu kalın...

"leb" demeden... dedi ki...

sayılı gün çabuk geçer... geçsin :)

siktirella dedi ki...

sevgi tükenmez...en güzel örnek işte burada...sevgiyle kalın...

Mystery dedi ki...

çok duygulandım okurken :) çabucak geçsin senin için 11ay inşallahhh :))

Bucera dedi ki...

Bence o çok şanslı bir çocuk

Zeyno dedi ki...

Ağlamaya yer arıyordum tam da yerini buldum. Tez gelsin 2011, gerçi bir yaş daha yaşlanacağım :) ama olsun. O küçük ve sevimli kızın mutluluğu için değer. Bütün o küçük kızlar mutlu olacaklarsa, şimdi haminne olmayı bir an bile düşünmeden kabul ederim...

TuTsİ dedi ki...

Hepiniz sağolun eksik olmayın.
Dilediğiniz mutluluklar sizlerden de eksik olmasın.

zoitsa dedi ki...

hayatta bazen yapacak bişeyimizin kalmadığı engel olamadığımız anlar oluyor..en acı durum bu..seni çok iyi anlıyorum ama yapacak bişey yok işte..

sophie'nin dünyası dedi ki...

mina hanım gibi güzel kız çocuklarına çok yakışır, babalarına şımarmak.

bütün çocuklar hep böyle mutlu olsalar, senede birkaç gün bile olsa kucağında uyuyakalsalar babalarının ve onların işten eve dönmesini bekleseler...

bu yorumu da çok içimden gelerek yazdım ve cidden gözlerim doldu ama ağlamadım,çünkü çok güzel çok!

TuTsİ dedi ki...

@sophie
İnan bende olanı anlattım kızım ile aramızda geçen kısacık birkaç mevzu idi yazdıklarım.
Seneye kısmet nasip olsun her gün yazıcam her yaptığımızı inşl.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget