10 Ağustos 2010 Salı

Ramazan geldimi ?

Ramazan ayı,  sinir küpü, gözleri dönmüş, silah zoru ile aç bırakılmış izlenimi veren, asık sevimsiz suratları olan yüzlerce insan ile 1 ay onlara bulaşmadan kendimi, nefsimi edep sınırları içerisinde tutmayı arzuladığım aç susuz kalarak değil yaradana verdiğim sözü tutmaya çalışarak siz kadınlardan bile uzak kalarak geçirmeyi amaçladığım mübarek ay. Hoşgeldin

Baba Ramazan geldimi ?
Yok kızım daha 10 gün var. 
Annem beni kandırıp duruyor ramazan geldi diye.
Kim bu ramazan baba ? :P

Kızımın kandırıldığını zannederek bana sorduğu soru  :)

3 yorum:

sophie'nin dünyası dedi ki...

ben hayatını sinir küpü olarak geçiren biriyim ama oruç tuttuğum zamanlar bana bir mülayimlik gelir.
sanırım orucun aç ve susuz kalmaktan öte olduğunu bildiğim ve buna inandığım için.
keşke bunu bütün seneye, bütün hayatıma yayabilsem... :(

TuTsİ dedi ki...

@ Sophie
zor o dediğin.
Tüm sene tutmak dinen uygun değil ama arasıra tutmanda bir sakınca yok.
Maksat yaradana ibadet
sonrasında nefsini terbiye
ruhunu dinlendirme
bir hizaya sokma akıl ve gönlünü.

Diüer dinlerde aynı şeyleri kapsar oruç,farklı şekillede olsada amaç bellidir.
Zorlamadan kendini tutabilirsen tut bencede.

Arif Cihat dedi ki...

Valla ben 2 gundur, dun 1 bugun 2 sinava girdim, ve niyetli bir sekilde ruh gibi dolaniyordum ortalikta. Insallah gecerim sinavlarimi diyorum ben. :))

Hayirli ramazanlar! ;)

Popüler Zırvalarım

wibiya widget