24 Eylül 2010 Cuma

Gönülden olmalı

İki arkadaş Merve & Fatma hayır işlemek için bir web sayfası açmış.
Kısaca konu, yurdumun bir köşesinde ' Anaokulu ' için ihtiyaç olan malzemelerdir.
Dudak büküp burun kıvırarak 'ha bumuymuş ' diyen olabilir belki ama şöyle bir hayal edin,
kendi evladınızın anaokuluna başlaması için ihtiyacı olanların sağlanamaması yüzünden mutsuz kalbi kırık hali ile yüzünüze baktığını düşünün az değil 400 minik o malzemeler olmadan öğrenim göremiyor. 
Twitter sosyal ağda gördüm sizlerinde haberi olsun kendi imkanlarınız ile veya imkanı olan tanıdıklarınız ile sizlerde katılın istedim. 
İnşallah en kısa zamanda elimden geldiğince bende yardımcı olacağım.


Konu ile alakalı web sitesi için: http://www.ekinfatmakorkmaz.com/ 
Siteye girin okuyun arayın emin olun  
İrtibattan sonra hareket ederseniz daha faydalı olur. 

Unutmamak lazım.
Gönlünden gelmeyenin elindende gelmez  kendi evladınıza kardeşinize yeğeninize alıyor gibi alın ihtiyaç olanları o 400 minik ömrü boyunca hatırlayacaktır yapılanları kimlerin verdiğini bilmeselerde.
 

6 yorum:

sophie'nin dünyası dedi ki...

her ne kadar işsizlikle mücadele eden, hala kendi parasını kazanamayan biri olsam da elimden geleni yapmak için ilgileneceğim, hatta üşengeçlik, tembellik ve ihmalkarlık yapmazsam blogumda da duyurmalıyım.

C3Moi dedi ki...

biz okusunlar diyoruz ama bazıları okuldan almaya başladı.

TuTsİ dedi ki...

@C3Moi
zihniyeti bozuk kişilerin yaptığı o eylemler kendi insanları tarafından eminimki bir gün lanetlenecekler belki o okumaktan men ettikleri evlatlar onlardan çok daha iyi olacaklar öyle umuyorum.

@sophie
Önemli olan birşeyler yapabilmek bence.
Alamasamda alabilecekler var diye düşünüyorum.
Benim tahtakaleyi gezmem lazım nekadar toparlayabilirsem artık inşl.

Telekinesis dedi ki...

Hadi bende elimden geleni yapayımm. Zaten anca işi gücü olmayanlar destek vermeye yeltenir.


Bana damdan düşen birini getirin.

İlknur dedi ki...

Bu duyarlılığın için tebrik ederim seni.

Minikler için boya, kitap, makas, renkli kağıtlar kartonlar nasıl bir mutluluk kaynağı evdeki cimcimeden biliyorum. Azda olsa bende birşeyler göndermeye çalışacağım inş. Teşekkürler...

Mystery dedi ki...

güzelmiş, bakıcam şimdi siteye.

Popüler Zırvalarım

wibiya widget